// جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

سیستم پیشرفت حالت کمپین و PvP بازی Overwatch 2 از یکدیگر متمایز است

شرکت بلیزارد اینترتینمنت به‌تازگی اعلام کرده است که سیستم پیشرفت بازیکنان در حالت کمپین و PvP از یکدیگر جدا خواهد بود.

در جریان رویداد بلیزکان ۲۰۱۹ بود که شرکت بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment)، سازنده و ناشر Overwatch، نسخه دوم این بازی را با نام Overwatch 2 معرفی کرد. Overwatch 2 دارای بخش داستانی و Hero Missionهای متفاوتی است که در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. همچنین تمامی پیشرفت‌های شما از نسخه اول، به نسخه دوم هم منتقل می‌شود. در ادامه جف کپلن، کارگردان Overwatch 2، اعلام کرده بود که تاریخ عرضه دقیقی برای عرضه شدن اورواچ 2 وجود ندارد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، آرون کلر و مایکل چو، به‌ترتیب دستیار کارگردان و نویسنده ارشد Overwatch 2، در جریان یک سؤال و جواب در وبسایت پلی‌ استیشن، اطلاعات مختلفی را از این بازی در دسترس قرار داده‌اند. در بخش داستانی، شاهد چهارچوب و روایت مشخصی هستیم. مایکل چو دراین‌باره می‌گوید:

به‌واسطه‌ی مراحل داستانی، ما راه‌های سنتی بسیاری را برای روایت داستان در جهان اورواچ در اختیار داریم که شامل یک داستان کامل می‌شود؛ داستانی که یک نقطه شروع، نقطه میانی و نقطه پایانی دارد. همچنین ما داستان را به بعد از فراخواندن قهرمان‌ها توسط وینستون بردیم و امیدواریم آن را در آینده به‌واسطه‌ی رویدادهای مختلف آن را ادامه دهیم.

اضافه شدن بخش داستانی، موردی بود که کاربران درگذشته بارها آن را درخواست کرده بودند و حال می‌توانند به مقابله با گروه Talon و ازبین‌بردن نقشه‌های شوم آن‌ها بپردازند. دراین‌میان اشاره کنم که نقشه‌های مراحل داستانی، دوبرابر بزرگ‌تر از نقشه‌های بخش چندنفره کنونی است. آرون کلر دراین‌باره می‌گوید:

دراینجا [اشاره به بخش داستانی] تکنولوژی‌های پیشرفته مختلفی نظیر آب و هوای پویا، افکت‌های نوری و انفجارهای مختلفی سهیم هستند.

مهم‌ترین مورد در میان صحبت‌های کلر، اشاره به جدا بودن سیستم پیشرفت در حالت کمپین و PvP اورواچ 2 بود. وی اعلام کرده که هدف آن‌ها ساخت یک سیستم پیشرفت معناگرا و قدرتمند برای Hero Missionها است که بازیکنان بتوانند این دسته از مراحل را بارها و بارها تجربه کنند و پس از کامل کردن بخش داستانی، آن را به یکی از اصلی‌ترین حالت‌های تجربه‌ی خود از Overwatch 2 تبدیل کنند. در انتها آرون کلر اعلام کرده است که جدا از Sojourn، در حال کار روی قهرمان‌های متعددی هستند که نمی‌توانند در حال حاضر اطلاعاتی را از آن‌ها در دسترس کاربران قرار دهند. 

بازی Overwatch 2 هم‌اکنون در دست ساخت است و به‌عنوان یک آپدیت بزرگ در دسترس کاربران Overwatch قرار می‌گیرد و شاهد یکی شدن کلاینت‌های بازی خواهیم بود. در ادامه، هر یک از بازیکنان که بخش کمپین بازی را خریداری کرده باشد، به‌محتویات کمپین هم دسترسی پیدا می‌کند. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده