// جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

رویداد XP دو برابر Call of Duty: Modern Warfare در دسترس قرار گرفت

کاربران بازی Call of Duty: Modern Warfare، تا تاریخ ۱۱ آذر ماه می‌توانند از رویداد XP دوبرابر استفاده کنند.

چندی پیش بود که استودیو اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، سازنده بازی Call of Duty: Modern Warfare، تاریخ شروع اولین فصل از این بازی را مشخص کرد. در جریان فصل اول کالاف دیوتی: مدرن وارفر، شاهد اضافه شدن نقشه‌هایی برای حالت‌های مختلف بازی و همچنین حالت‌های جدید برای بخش چندنفره هستیم. بااین‌حال، تا در دسترس قرار گرفتن فصل اول، کاربران می‌توانند از رویداد XP دوبرابر استفاده کنند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی اعلام شده است که اینفینیتی وارد یک رویداد XP دوبرابر را برای کاربران مدرن وارفر درنظر گرفته است که تا تاریخ ۱۱ آذر ماه (دو دسامبر) در دسترس است و می‌توانید سطح خود را راحت‌تر از گذشته ارتقا دهید. دراین‌میان اشاره کنم که از XP دوبرابر خود نهایت استفاده را داشته باشید، زیرا همانند توکن‌های XP، قابل ذخیره‌سازی و استفاده در زمان دیگر نیستند. در انتها مشخص شده است که پس از آغاز فصل اول بازی COD: Modern Warfare، رتبه Officer شما ریست خواهد شد. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ از دیگر اخبار حول Call of Duty: Modern Warfare هم می‌توان‌به اضافه شدن مرحله Door Kick به حالت Spec Ops اشاره کرد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده