نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

سکانسی از فیلم سینمایی ماجرای نیمروز 2: رد خون با بازی هادی حجازی فر منتشر شد

به تازگی سکانسی از فیلم سینمایی ماجرای نیمروز ۲: رد خون به کارگردانی محمدحسین مهدویان با بازی هادی حجازی فر منتشر شده است. 

فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز 2: رد خون» ساخته محمدحسین مهدویان برای اولین‌بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ به تازگی سکانسی از فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز ۲: رد خون» منتشر شده است. این سکانس با محوریت پایان جنگ هشت‌ساله‌ای ایران و عراق منتشر شده است. از بازیگران حاضر در این سکانس می‌توان به هادی حجازی‌فر و جواد عزتی اشاره کرد. فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز ۲: رد خون» هم‌اکنون در سینماهای ایران در حال اکران است. شما می‌توانید سکانس منتشر شده از فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز ۲: رد خون» را در زیر تماشا کنید.

دانلود از آپارات

فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز ۲: رد خون» ساخه محمدحسین مهدویان با بازی بازیگرانی مانند جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، محسن کیایی، بهنوش طباطبایی، هستی مهدوی، حسین مهری، مهدی زمین‌پرداز، محمد عسگری، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی و حسین فلاح جلوی دوربین رفته است. محمدحسین مهدویان پیش از این سابقه ساخت فیلم‌های مختلفی مانند «ایستاده در غبار»، «ماجرای نیمروز» و «لاتاری» را ساخته است. وی در سال جاری فیلم سینمایی «درخت گردو» را با بازی مهران مدیری و پیمان معادی جلوی دوربین برده است. جواد عزتی، هادی حجازی‌فر و حسین مهری از بازیگران قسمت اول فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز ۲: رد خون» با نام «ماجرای نیمروز» هستند.

آیا تا به حال موفق به تماشای فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز ۲: رد خون» شده‌‌اید؟ نظرات خود را درباره این فیلم با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده