// پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۹

انتشار The Stanley Parable: Ultra Deluxe Edition تا سال ۲۰۲۰ به تعویق افتاد

انتشار نسخه‌ی به‌روزرسانی شده‌ی بازی The Stanley Parable که قرار بود در سال ۲۰۱۹ عرضه شود، تا سال آینده‌ی میلادی به تاخیر افتاد. 

نسخه‌ی جدید بازی کالت The Stanley Parable که در ابتدا در سال ۲۰۱۱ به عنوان یک ماد برای بازی Half-Life 2 منتشر شده بود و قرار است شامل بخش‌ها و پایان‌های جدید باشد، در سال جاری میلادی منتشر نخواهد شد. 

بازی The Stanley Parable پس از عرضه به عنوان یک ماد، در سال ۲۰۱۳ هم به عنوان یک اثر جداگانه منتشر شد. در این بازی شما داستان استنلی، یک کارمند اداری را دنبال می‌کنید تا در کنار راوی داستان که نقش مهمی را در کنار شخصیت اصلی بازی ایفا می‌کند، پرده از رازهای پشت پرده‌ی دیوارها و اتاقک‌های اداره بردارید.

The Stanley Parable

همان‌طور که در طی سالیان مورد بحث قرار گرفته، The Stanley Parable نگاهی بر بحث اراده‌‌‌‌ی آزاد دارد که در آن بازیکنان در جدالی همیشگی با راوی داستان (که هنرپیشگی وی را کوان برایتینگ برعهده دارد) که می‌خواهد داستان خود را تعریف کند، قرار می‌گیرند. عناصر طنز این بازی نیز بسیار قوی هستند و بیشتر آن هم نشات گرفته از رابطه‌ی بین راوی و استنلی (یا بازیکن) است که به مرور زمان در تنگنا قرار می‌گیرد و قبول نکردن مسیری که راوی برای شما در نظر گرفته، می‌تواند به داستان‌های عجیب و غریب‌تری هم بینجامد. 

نسخه‌ی Ultra Deluxe این بازی سومین ویرایش آن است که قرار است این پیچیدگی‌ها را بیشتر کند. دیوی وردن و ویلیام پیو، سازندگان این بازی، اظهار داشته‌اند که موارد اضافی شده، حدود نیمی از اندازه‌ی بازی‌نامه‌ی اصلی خواهند بود. نکته‌ی مهم دیگر، عرضه‌ی این بازی روی کنسول‌ها خواهد بود که البته هنوز مشخص نیست که کدام کنسول‌ها را شامل می‌شود. 

پیو و وردن اعلام داشتند که این بازی احتمالا تا قبل از تابستان سال آینده منتشر می‌شود. 


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده