نویسنده: مهدی اصغریان
// پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۷

معرفی بازی موبایل Hot Wheels Infinite Loop؛ چرخ‌های داغ

بازی موبایل Hot Wheels Infinite Loop جدیدترین بازی کمپانی Mattel است. کمربندهای خود را محکم ببندید و با معرفی این بازی همراه ما باشید.

«اول ایمنی!»؛ متاسفانه این جمله معروف در بازی موبایل چرخ‌های داغ جایی ندارد؛ چون شما باید با نهایت قدرت به ماشین رقیبتان بزنید و راه خود را به سمت پیروزی باز کنید.

کمپانی Mattel بزرگترین کمپانی اسباب‌بازی سازی در جهان است. این کمپانی که سابقه‌ای طولانی در تولید اسباب‌بازی‌های ماشینی و مدل‌های ماشین اسباب‌بازی دارد، این بار با همکاری استودیو Creative Mobile ماشین‌های اسباب بازی خود را به دنیای دیجیتال آورده است. استودیو Creative Mobile سابقه درخشانی در تولید بازی اندروید و آیفون و به خصوص بازی‌های ماشینی دارد. همانطور که احتمالا حدس زده‌اید نتیجه همکاری این دو شرکت یک بازی آنلاین رقابتی هیجان انگیز برای عاشقان ماشین است.

چرخ‌های داغ حلقه بی‌نهایت

بهترین روش برای پیروزی، از بین بردن حریف است. این جمله را در ذهن خود تکرار کنید و آماده مبارزه بشوید. در این بازی آنلاین هشت نفر به طور همزمان با یکدیگر رقابت می‌کنند. شما به همراه سه نفر دیگر یک گروه تشکیل می‌دهید و به جنگ گروه رقیب می‌روید.

پس از شروع مسابقه، شمارش معکوس تیم‌ها برای پیروزی آغاز می‌شود. شما باید با عبور از محل‌های مشخص روی مسیر زمان بیشتری به‌دست بیاورید و از تمام شدن نوار زمان تیم‌تان جلوگیری کنید. عبور از هر محل دو ثانیه به زمان تیم شما اضافه می‌کند و ماشین‌هایی که دیرتر از بقیه از محل مشخص عبور ‌کنند زمان کمتری نصیبشان می‌شود. در نهایت تیمی که زودتر زمانش به اتمام برسد بازنده است. در این بازی ثانیه‌ها بسیار مهم هستند. رقیبانتان را از دور خارج کنید. از مسیر فرعی بروید یا در آسمان پرواز بکنید فرقی نمی‌کند؛ از هر روشی می‌توانید زمان کسب کنید.

چرخ‌های داغ حلقه بی‌نهایت

شما می‌توانید با برخورد به خودروهای رقیب، آن‌ها را از مسیر مسابقه خارج کنید و امتیاز بیشتری کسب کنید. البته باید حواستان را جمع کنید که خودتان را از مسیر مسابقه بیرون نکنند. کنترل بازی ساده است؛ شما باید ماشین را به سمت چپ و راست هدایت کنید و در پیچ‌های بزرگ دریفت بکشید. اگر از طرفداران مسابقات کلاسیک اتومبیل‌رانی هستید نگران نباشید؛ در قسمت چالش‌ها می‌توانید به شکل سنتی با دیگر بازیکن‌ها رقابت کنید.

مهم‌ترین ویژگی بازی قابلیت تصادف و از مسیر خارج کردن رقیبانتان است

خلاقیت و تجربه پنجاه ساله کمپانی Mattel در ساخت اسباب بازی کمک بزرگی به طراحی این بازی آیفون و اندروید کرده است؛ طوری که محیط بازی هیچ‌گاه تکراری نمی‌شود. مدت زمان کوتاه هر مسابقه و همچنین مبارزه با حریف‌های واقعی گیم‌پلی بازی را بسیار متنوع و جذاب کرده است. طراحی محیط این بازی بسیار زیبا است و مسابقات در نسخه‌های آینده شهرهای معروف مثل نیویورک و توکیو جریان دارد. طراحی ماشین‌های این بازی از ماکت‌های کمپانی Mattel الگو برداری شده است؛ بنابراین شاهد تنوع بسیار زیادی در ماشین‌های بازی هستیم. با افزایش سطح شما در بازی، می‌توانید به ماشین‌های جدیدتر و با قدرت بیشتر دسترسی پیدا کنید. هر ماشین دارای پوسته‌ها و رنگ‌های متنوع و جذابی است. شما می‌توانید با جمع کردن پول و قطعات ماشین، پوسته‌های جدید برای ماشین‌تان بخرید و آن را ارتقا بدهید. بعد از هر پیروزی در مسابقه صندوق جایزه دریافت می‌کنید که این صندوق شامل پول، کارت ماشین و الماس است.

بازی مسابقه‌ای Hot Wheels Infinite Loop به صورت رایگان برای اندروید و آیفون منتشر شده است. یادتان نرود زومجی را دنبال کنید، تا از جدیدترین و بهترین بازی های اندروید مطلع شوید. 

 

دانلود بازی Hot Wheels Infinite Loop


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده