نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۶

تریلر Darksiders Genesis بازیکنان را با استرایف تفنگدار آشنا می‌کند

استودیوی Airship Syndicate تریلر جدیدی را برای آشنایی بازیکنان با کاراکتر Strife بازی اکشن ماجراجویی Darksiders Genesis منتشر کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیوی Airship Syndicate تقریباً یک هفته پیش از انتشار بازی Darksiders Genesis تریلر جدیدی را برای آشنایی بازیکنان با کاراکتر Strife منتشر کرده است. استرایف که با نام‌های سوارکار اسبِ سفید (Rider of the White Horse) و سوارکار آخرالزمان (Horseman of the Apocalypse) نیز شناخته می‌شود، طبع شوخی دارد که با مهارت‌هایش هماهنگ است.

در کنار استرایف، بازیکنان کنترل کاراکتر War از بازی اصلی را نیز برعهده خواهند گرفت و برای متوقف‌ساختن شیطان تلاش می‌کنند. این بازی شامل بخش کوآپ دونفره نیز خواهد بود، اما بازیکنانی که می‌خواهند به تنهایی آن را تجربه کنند، قادر به جابه‌جایی بین کاراکترها در هر زمانی خواهند بود. بازیکنان همچنین می‌توانند به‌لطف سیستم Creature Core به طیف وسیعی از مهارت‌ها و ضربات دسترسی داشته باشند.

بازی Darksiders Genesis در تاریخ ۱۴ آذر (۵ دسامبر) در دسترس کاربران کامپیوتر و گوگل استیدیا قرار می‌گیرد و در تاریخ ۲۵ بهمن (۱۴ فوریه ۲۰۲۰) به کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ راه می‌یابد. توسعه‌دهنده‌ی بازی اخیراً اعلام کرد که این بازی اکشن ماجراجویی ۱۱ مرحله دارد که تکمیل آن به ۱۵ ساعت زمان نیاز دارد. شما می‌توانید تریلر تازه‌ی بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده