نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

آپدیت جدید Dota Underlords حالت جدید Speedy را به بازی می‌آورد

Dota Underlords در آپدیت جدید Outlander، حالت جدید سریع را به همراه پنج قهرمان دیگر به بازی اضافه می‌کند.

بازی Dota Underlords، محصول داخلی استودیوی Valve پس از محبوبیت بالای ژانر شطرنج-مانند بازی Auto Chess است که با وجود اشباع شدید جامعه‌ی مخاطبان آن، به موفقیت‌های قابل قبولی دست پیدا کرد. این بازی، در مدت زمان کوتاهی که از زمان عرضه‌ی آن می‌گذرد، به یکی از اعتیاد آورترین بازی‌های پلتفرم موبایل تبدیل شده است. تیم توسعه دهندگان این بازی، اخیراً بروزرسانی‌های متعددی را برای این آن منتشر کرده‌اند، که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به آپدیت جدید موسوم به «Big Update» اشاره کرد. اما جدیدترین به‌روزرسانی این بازی که با نام The Outlanders شناخته می‌شود، در ادامه‌ی موارد قبلی خود، محتوای جدید بیشتری را به Dota Underlords اضافه می‌کند.

مهم‌ترین بخش از محتوای جدید آپدیت بازی Dota Underlord، اضافه شدن یک مود جدید، به ساختار آن است. حالت « Knockout» همه‌ی حرکات و اتفاقات بازی را سریع‌تر از حالت معمولی اجرا می‌کند. ضمناً بازیکنان در ابتدای بازی، از چهار جان و یک گروه اولیه از قهرمانان بازی برخوردار خواهند بود. اگر شما در یک مبارزه شکست بخورید، یکی از جان‌های شما از دست خواهد رفت و با به پایان رسیدن هر چهار جان، شما از رقابت خارج می‌شوید. گیم پلی سریع بازی در حالت «ناک آوت»، تجربه‌ی به مراتب هیجان انگیزتری را به بازیکن منتقل می‌کند. این حالت، برای بازیکنانی که سبک بازی فعال‌تر و پر جنب و جوش‌تری دارند، ایده آل به نظر می‌رسد. به نظر می‌رسد که توسعه دهندگان این بازی، با هدف بهبود رابط کاربری بازی Dota Underlord در موبایل، به انتشار این آپدیت پرداخته‌اند.

Dota Underlords

اما در کنار این حالت جدید، پنج قهرمان دیگر نیز به بازی اضافه شده است. دو مورد از این پنج هیرو، هم در بازی Dota 2 و هم Underlords، جدید محسوب می‌شوند و همگی به Spirit Alliance تعلق دارند. تیم توسعه دهندگان بازی Dota Underlord، تمرکز خود را روی اصلاح و ارتقاء تجربه‌ی کاربری بازی گذاشته و حالت آموزشی بازی را به کمتر از سه مسابقه کاهش داده‌اند. این تغییر، باعث می‌شود تا بازیکنان تازه وارد، خیلی سریع همگام با سایرین راه افتاده در جریان بازی قرار بگیرند.

بازی Dota Underlords هم‌اکنون برای اندروید، آیفون، مک، پی سی و لینوکس قابل دسترسی است. ضمناً بروزرسانی Outlanders نیز هم اکنون برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر شده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده