نویسنده: روزبه حسینی
// پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

تریلر جدید Life is Strange 2 به مناسبت انتشار آخرین قسمت این بازی منتشر شد

قسمت پنجم از بازی Life is Strange 2 به‌زودی منتشر خواهد شد و به همین مناسبت استودیو Dontnod Entertainment تریلری جدید از بازی را منتشر کرده است.

بازی روایت محور بعدی استودیو Dontnod Entertainment چندی پیش معرفی شد. این بازی که Tell Me Why نام دارد روایت‌گر داستان یک خواهر و برادر با خاطراتی مغشوش خواهد بود و مخاطب باید این خاطرات را به درستی به یکدیگر متصل کند و داستان بازی را جلو ببرد. بااین‌حال، بازی پیشین این استودیو یعنی Life is Strange 2 نیز تا کمتر از یک ماه دیگر به پایان خود می‌رسد و قسمت آخر آن منتشر خواهد شد. حال طبق آخرین اخبار بازی، استودیو Dontnod Entertainment تریلری جدید از این بازی را به مناسبت انتشار قسمت آخر بازی منتشر کرده است که در انتهای مطلب می‌توانید آن را مشاهده کنید. 

متاسفانه، بازی Life is Strange 2 نتوانست مانند قسمت اول خود به پدیده‌ای در صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل شود و از لحاظ کیفی در سطحی پایین‌تر از بازی پیشین خود قرار می‌گیرد. بااین‌حال، به‌صورت کلی قسمت دوم نیز تا به این جای کار داستان بسیار جالبی از دو برادر در شرایطی بسیار ناراحت کننده و خشن را روایت کرده است که در آن شاهد تلاش این دو برادر برای گذر از آمریکا و رسیدن به مکزیک به امید رسیدن به روز‌های بهتر بوده‌ایم. تریلر منتشر شده از بازی شامل صحنه‌هایی مهم از قسمت‌های قبلی می‌شود تا مخاطب را کاملا برای انتشار قسمت نهایی آماده کند و هر آنچه که برای قسمت آخر لازم به یادآوری است را به یاد مخاطب بی‌آورد. باتوجه‌به فاصله‌ی نسبتا طولانی بین انتشار هر قسمت این تصمیم استودیو Dontnod Entertainment بسیار منطقی به نظر می‌رسد چرا که به احتمال قوی خیلی از بازیکنان وقایع قسمت‌های اول یا دوم را بسیار کمرنگ به یاد می‌آورند. 

قسمت‌های اول تا چهارم بازی Life is Strange 2 هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی سی در دسترس هستند و قسمت پنجم و پایانی بازی نیز در تاریخ ۳ دسامبر (۱۲ آذر) برای تمامی پلتفرم‌های ذکر شده به‌صورت دیجیتالی در دسترس قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که در آینده تمامی اپیزود‌های قسمت دوم بازی Life is Strange در قالب دیسک فیزیکی نیز منتشر خواهد شد (مانند اتفاقی که برای فصل اول بازی و Life is Strange: Before The Storm افتاد).

نظر شما راجع به بازی Life is Strange 2 چیست؟ آیا قسمت دوم را ضعیف‌تر از قسمت اول می‌دانید؟ به‌طور کلی آیا این بازی توانسته است تا رضایت شما را جلب کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دانلود از آپارات


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده