// پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل WIND Runner Adventure؛ دونده بادها

WIND Runner Adventure یک بازی موبایل رانینگ و بی‌انتها است که بازیکنان را در نقش جنگجویی قرار می‌دهد که به‌دنبال یک شی با ارزش است.

در معرفی بازی موبایل امروز، به‌سراغ یک بازی رانینگ رفته‌ایم که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند و برای تجربه‌ی آن هم نیازی به اتصال دائم اینترنت ندارید. بازی اندروید و آیفون WIND Runner Adventure، ساخته استویدو Joymax Co، یک بازی آرکید رانینگ است که شما را در نقش یک دختر جنگجو قرار می‌دهد. از نظر داستانی هم بازی آیفون و اندروید WIND Runner Adventure فاقد داستان خاصی است. شما جنگجویی هستید که در ابتدای هر دور از تجربه خود، باید به‌دنبال شی با ارزشی باشید که دزدیده می‌شود. موردی که تیم سازنده روی آن تمرکز کرده، گیم‌پلی است که به‌خوبی‌ می‌تواند شما را به‌واسطه‌ی المان‌های مختلف سرگرم کند.

Wind Runner Adventure

به‌واسطه‌ی پرداخت‌های درون برنامه‌ای و ویدیوهای تبلیغاتی می‌توانید کاراکترها و Petهای مختلفی را آزاد کنید

با شروع بازی، یک بخش آموزشی برای شما درنظر گرفته شده سات که نحوه‌ی بازی کردن و ساختار WIND Runner Adventure به‌خوبی به شما یاد داده می‌شود. البته اشاره کنم که بازی موبایل WIND Runner Adventure آن‌چنان گیم‌پلی پیچیده‌ای ندارد. درواقع با یکی از ساده‌ترین بازی‌های موبایل از نظر مکانیسم گیم‌پلی روبه‌رو هستیم. تنها کاری که باید در طول بازی انجام دهید، این است که بپرید. حال سؤال اصلی این است که استودیو سازنده از چه مواردی برای به‌چالش کشیدن بازیکنان استفاده کرده است. درجریان تجربه خود از WIND Runner Adventure موانعی را مشاهده می‌کنید که باید ازطریق پریدن آن‌ها را پشت سر بگذارید یا آن‌ها را از بین ببرید. همچنین نوع طراحی پلتفرم‌ها هم به‌گونه‌ای است که باید حواس خود را حسابی جمع کنید، زیرا امکان دارد با کمی محاسبه اشتباه در پریدن، از بین بروید. البته این موارد در دقایق ابتدایی WIND Runner Adventure چالش‌برانگیز نیستند، اما رفته رفته سرعت بازی افزایش پیدا می‌کند و باید در تصمیم‌گیری‌های خود سرعت عمل بالایی خرج کنید. ازاین‌رو امکان دارد به اشتباه بیوفتید و کشته شوید. تیم سازنده آیتم‌های مختلفی هم برای بازیکنان طراحی کرده است که بعضی از آن‌ها روند کسب ستاره‌ها را سریع‌تر و راحت‌تر می‌کند. ستاره‌ها مواردی هستند که حکم پول داخل بازی را دارند و می‌توانید با استفاده آن‌ها کاراکتر خود را ارتقا دهید.

Wind Runner Adventure

ارتقای کاراکتر هم سبب می‌شود تا به آیتم‌های تزئینی قهرمان بازی دسترسی پیدا کنید. به‌عبارتی، زمانی‌که سطح خود را ارتقا می‌دهید، لباس‌ و زره جنگی جدیدتری را برای شخصیت بازی آزاد خواهید کرد. این در حالی است که کاراکترهای دیگری هم برای کاربران طراحی شده است. بعضی از آن‌ها را به مرور زمان و وارد شدن به بازی آزاد خواهید کرد و بعضی دیگر هم به واسطه‌ی ویدیوها و پرداخت‌های درون برنامه‌ای آزاد می‌شوند. دراین‌میان بد نیست به Petها هم اشاره‌ای داشته باشیم. Petها مواردی هستند که ویژگی‌های جدیدتری را در اختیار شما قرار می‌دهند. برای مثال، اگر ۲۰ بار ویدیوهای تبلیغاتی داخل بازی را مشاهده کنید، ویژگی سه بار پرش ازطریق یکی از Petها در دسترس شما قرار می‌گیرد. از نظر بصری هم WIND Runner Adventure در جایگاه خوبی قرار دارد. استودیو Joymax Co از پنج محیط مختلف برای تنوع بخشیدن به تجربه کاربران استفاده کرده است با هر بار تجربه مجدد، به‌صورت تصادفی در یکی از محیط‌ها قرار می‌گیرید. بااین‌تفاسیر، اگر به‌دنبال یک بازی رانینگ سرگرم کننده با ظاهری جذاب و رنگارنگ هستید، بازی موبایل WIND Runner Adventure می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی برای شما باشد.  

دانلود بازی WIND Runner Adventure

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده