نویسنده: نیما احمدی
// پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

ابزار ماد غیر رسمی بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد

طرفداران نسخه پی سی Red Dead Redemption 2 به‌تازگی توانسته‌اند ابزار ماد غیر رسمی این بازی را برای مدیریت بهتر ماد‌های این بازی توسعه دهند.

راک استار گیمز معمولاً آماده ماد شدن بازی‌های خود است. از طرفی این شرکت از یک جامعه سالم از طرفداران و سازندگانی که کارهای عجیبی درون بازی انجام می‌دهند، لذت می‌برد. احتمالاً پس از انتشار نسخه کامپیوتری بازی Red Dead Redemption 2 در ماه گذشته و انتشار نسخه استیم آن در هفته آینده، چنین اتفاقی برای این بازی نیز رخ خواهد داد.

تاکنون نیز تعداد زیادی ماد برای این بازی منتشر شده است (که احتمالاً پس از انتشار نسخه استیم، این آمار افزایش خواهد یافت) و اگر با پیدا کردن تمام این مادها مشکل دارید، خبرهای خوبی برای شما داریم. User Bilbao برنامه آنلاین مدیریت مادی برای بازی Red Dead Redemption 2 خلق کرده است. این برنامه درواقع درگاهی از برنامه محبوب مدیریت ماد بازی GTA 5 است که به همان روش کار می‌کند.

می‌توانید از طریق Nexus Mods، هر مادی را که می‌خواهید دانلود کنید. به‌علاوه، دستورالعمل استفاده از آن‌ها را نیز می‌توانید در این برنامه مشاهده کنید. امیدوار هستیم همانند ماد‌های بامزه و عجیب GTA، در این بازی نیز شاهد خلاقیت‌ ماهرانه بازیکنان باشیم.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده