// پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Logic Ludum تا Might & Magic Heroes: Era of Chaos

این هفته از بازی نقش آفرینی و جذاب Dark Prison: Last Soul Rescue گرفته تا دو بازی Fall Away و Hero Express را برای اندروید و iOS داریم.

در جریان بازی‌های عرضه شده در هفته اول آذر ماه، شاهد عرضه شدن بازی‌های گوناگون و جذابی هستیم. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های نقش‌ آفرینی هستید، بازی اندروید و آیفون The Rising of the Shield Hero گزینه‌ی مناسبی برای شما است. این در حالی است که کاربران علاقه‌مند به بازی‌های آنلاین و رقابتی، می‌توانند بازی آیفون و اندروید Sky Baron: War of Nations می‌تواند شما را سرگرم کند. در ادامه نگاهی مختصر به بازی‌های عرضه شده خواهیم انداخت.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Alive 2 Survive

Alive 2 Survive

Alive 2 Survive یک بازی زامبی‌محور با المان‌های سروایول است؛ جایی‌که بازیکن جدا از زنده‌ماندن، باید تلاش کند تا سایر بازمانده‌ها را هم زنده نگه دارد و به آن‌ها کمک کند.

دانلود بازی Alive 2 Survive

Apple Knight

Apple Knight

Apple Knight را می‌توان یک بازی اکشن ماجراجویی و پلتفرمر دانست. بازیکن در این بازی درکنار جنگیدن با ارتش امپراطور شرور و گشت‌وگذار در جهانی زیبا، می‌تواند سلاح و مهارت‌های خود را هم ارتقا دهد.

دانلود بازی Apple Knight

Boet Fighter

Boet Fighter

تیم سازنده Boet Fighter برای جذاب و سرگرم نشان دادن محصول خود، از بازی‌هایی نظیر Golden Axe و Double Dragon الهام گرفته است. Boet Fighter با ساختار Beat ‘em Up و طراحی‌های دوبعدی خود، لحظات سرگرم کننده‌ای را ارائه می‌دهد.

دانلود بازی Boet Fighter

Bouncing Buddies

Bouncing Buddies

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌هایی بی‌انتها هستید، Bouncing Buddies گزینه‌ی مناسبی برای شما است. در این بازی باید روی پلتفرم‌های مختلف بپرید و با شدت گرفتن ریتم موسیقی، سرعت بازی هم بیشتر می‌شود.

دانلود بازی Bouncing Buddies

Color Criss Cross

Color Criss Cross

در بازی Color Criss Cross، بازیکن هدایت مکعبی را برعهده می‌گیرد که باید ازطریق آن محیط را رنگ‌آمیزی کنید. نکته بازی اینجا است که نباید مسیر رنگ شده را برگردید. ازاین‌رو هر مرحله چالش‌های مخصوص‌به خود را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

دانلود بازی Color Criss Cross

Continuum 01

Continuum 01

در Continuum 01 بازیکن باید مکعب داحل بازی را بدون برخورد با موانع درنظر گرفته شده هر مرحله، حرکت دهد. هرقدر که بتوانید مسیر بیشتری را طی کنید، رکورد و آمار بهتری را برای خود به ثبت خواهید رساند.

دانلود بازی Continuum 01

Dark Prison: Last Soul Rescue

Dark Prison: Last Soul Rescue

پس از شیوع یک ویروس، هرج‌ومرج زمین را فرا گرفته است. دختر قهرمان داستان به این ویروس دچار نیست و بدن او به نحوی عمل کرده که از DNA آن به‌عنوان یک پادزهر عمل کند و همین مورد باعث دزدیده شدن او توسط یکی از خطرناک‌ترین گروه‌ها شده است. بازیکن در Dark Prison: Last Soul Rescue با یک بازی داستان محور با سیستم مبارزات هیجان‌انگیز، روبه‌رو می‌شود.

دانلود بازی Dark Prison: Last Soul Rescue

Fall Away

Fall Away

در جریان بازی Fall Away، شما هدایت یک توپ فوتبال را برعهده می‌گیرید که از بالا به پایین پرتاب می‌شود. در این راه، بلوک‌های نارنجی رنگی را مشاهده می‌کنید که باید آن‌ها را خراب کنید. البته بلوک‌های مشکی رنگی هم طراحی شده‌ است که باید از آن‌ها دوری کنید.

دانلود بازی Fall Away

Figment: Journey Into the Mind

Figment: Journey Into the Mind

تیم سازنده Figment: Journey Into the Mind سعی کرده جهانی سورئال و جذاب را برای مخاطبان به‌تصویر بکشد؛ جهانی که روایت‌گر خاطرات، افکار و تمامی مواردی است که در ذهن انسان‌ها جریان دارد.

دانلود بازی Figment: Journey Into the Mind

Five Nights at Freddy’s AR: Special Delivery

Five Nights at Freddy’s AR: Special Delivery

Five Nights at Freddy را می‌توان یک مجموعه ترسناک روی موبایل دانست که در هفته اول آذر ماه، شاهد عرضه نسخه جدید آن با نام Five Nights at Freddy’s AR: Special Delivery هستیم که سازنده از المان‌های واقعیت افزوده، برای ترساندن مخاطب استفاده کرده است.

دانلود بازی Five Nights at Freddy’s AR: Special Delivery

Hero Express

Hero Express

در جریان Hero Express، بازیکن هدایت کاراکتری به نام هیرو را برعهده می‌گیرد. در هر مرحله باید از نقطه A به نقطه B برسید، اما در این راه چالش‌های مختلفی سر راه شما قرار می‌گیرد که روند انجام این کار را چالش‌برانگیز کرده است.

دانلود بازی Hero Express

Jose The Kid

Jose The Kid

Jose The Kid یک بازی معمایی و پازل‌محور است که بازیکنان را در نقش خوزه قرار می‌دهد. وی در جریان ۱۲۰ سطح که در ۶ جهان مختلف روایت می‌شوند، باید معماها و پازل‌های درنظر گرفته شده را حل کند.

دانلود بازی Jose The Kid

Little White Rocket

Little White Rocket

Little White Rocket روایت‌گر داستان سفینه‌ی فضایی است که می‌خواهد به خانه برسد. ازاین‌رو بازیکن با هدف‌گیری مناسب و انجام کارهای دیگر، باید سفینه خود را به مقصد برساند.

دانلود بازی Little White Rocket

Logic Ludum

Logic Ludum

در بازی Logic Ludum بازیکن باید خانه‌های رنگی را با یکدیگر ترکیب کند. چالش اصلی بازی این است که تعداد حرکات شما محدود است و نمی‌توانید به‌صورت آزادانه این کار را انجام دهید.

دانلود بازی Logic Ludum

Might & Magic Heroes: Era of Chaos

Might & Magic Heroes: Era of Chaos

Might & Magic Heroes را می‌توان یکی از مجموعه‌های سرگرم کننده در میان بازی‌های نقش‌آفرینی دانست. Might & Magic Heroes: Era of Chaos، جدیدترین نسخه از این مجموعه است که در سبک نقش‌آفرینی با المان‌های استراتژی و مبارزات نوبتی، در اختیار کاربران قرار داده شده است.

دانلود بازی Might & Magic Heroes: Era of Chaos

NOX

NOX

Nox بازیکنان را در یک عمارت مرموز و تودرتو قرار می‌دهد. بازیکنان باید با حل کردن معمای هر اتاق، وارد اتاق بعدی شوند و در انتها، راز این عمارت را برملا کنند.

The Rising of the Shield Hero

The Rising of the Shield Hero

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های انیمه‌ای هستید، The Rising of the Shield Hero می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی باشد. این بازی برگرفته از یک انیمه به هیمن نام است و با المان‌های نقش‌آفرینی خود، سعی دارد مخاطبان را سرگرم کند.

دانلود بازی The Rising of the Shield Hero

Saily Seas

Saily Seas

Saily Seas هم یک بازی بی‌انتهای دیگر در میان بازی‌های هفته اول آذر ماه است. بازیکنان ازطریق وزش باد و هدایت کاراکتر اصلی می‌توانند سرعت حرکت خود را تغییر دهند و با زنده ماندن در محیط، محیط‌های جدیدی را کشف کنند.

دانلود بازی Saily Seas

Sky Baron: War of Nations

Sky Baron: War of Nations

Sky Baron: War of Nations یک بازی کاملا آنلاین و رقابتی است که بازیکن باید هواپیما مورد علاقه خود را انتخاب و راهی جنگی عظیم شود. یکی از موارد بسیار خوب Sky Baron: War of Nations، المان‌های واقع‌گرایانه و گیم‌پلی جذاب آن است.

دانلود بازی Sky Baron: War of Nations

Table Top Racing: World Tour

Table Top Racing: World Tour

Table Top Racing: World Tour، یک بازی ماشین جنگی (Vehicular Combat) است که بازیکنان می‌توانند درکنار تجربه‌ی رویدادهای آفلاین، به‌صورت آنلاین هم با سایر بازیکنان رقابت کنند.

دانلود بازی Table Top Racing: World Tour

Wanna Survive

Wanna Survive

Wanna Survive یک بازی زامبی‌محور و آخرالزمانی است که تیم سازنده از مبارزات نوبتی و تاکتیکی برای متفاوت نشان دادن محصول خود استفاده کرده است. بازی دارای شخصیت‌هایی است که با پشت سر گذاشتن مراحل، آن‌ها را پیدا خواهید کرد.

دانلود بازی Wanna Survive


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده