نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

Super Smash Bros Ultimate میزبان اسپریت های جدیدی از کاراکترهای Resident Evil می‌شود

پس از گذشت تقریباً یک سال از زمان عرضه‌‌ی بازی Super Smash Bros. Ultimate، اسپیرت‌های جدیدی از مجموعه‌ی Resident Evil به آن راه می‌یابد.

با استناد به توییت اخیر Nintendo Versus، بازی Super Smash Bros. Ultimate میزبان اسپیرت‌های جدیدی با حال‌وهوای مجموعه‌ی محبوب Resident Evil خواهد شد. مطابق اخبار بازی، در بازه‌ی زمانی ۸ تا ۱۲ آذر (۲۹ نوامبر تا ۳ دسامبر) کاراکترهای کریس، لیان، وسکر و جیل در Spirit Board بازی Smash Bros. Ultimate ظاهر خواهند شد. پیش‌ازاین شاهد راه‌یابی اسپیرت‌های تازه‌ی گروکی، اسکوربانی، سابول، مورپکو و البته زاشن و زامازنتا از Pokemon Sword and Shield به بازی بودیم و براین‌اساس این دومین رویداد Spirit Board اخیر این اثر به‌حساب می‌آید.

بازی Super Smash Bros. Ultimate در آذر سال ۱۳۹۷ (دسامبر ۲۰۱۸) در دسترس گرفت و نمره‌ی متای ۹۳ را به دست آورد. این بازی اخیراً نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین بازی سال در مراسم The Game Awards 2019 شد و برای کسب این جایزه با بازی‌های Control ،Death Stranding ،Resident Evil 2 و Sekiro: Shadows Die Twice رقابت خواهد کرد. علاوه‌بر این، به‌روزرسانی 6.0.0 بازی Smash Bros. Ultimate درحال‌حاضر در دسترس است که سازگاری برای بسته‌ی الحاقی کاراکتر تری بوگارد و همچنین موزیک، اسپیرت‌ها، لباس‌ها و موارد جدیدی را برای بازی به ارمغان می‌آورد. باتوجه‌به اینکه تقریباً یک سال از زمان عرضه‌ی این بازی می‌گذرد، بعید نیست که در طول برگزاری مراسم The Game Awards امسال در تاریخ ۲۱ آذر (۱۲ دسامبر)، شاهد معرفی کاراکتر جدیدی برای آن باشیم.

در مورد مجموعه‌ی Resident Evil نیز باید بگوییم که نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی Resident Evil 2 در دی‌ماه سال گذشته روانه‌ی بازار شد و در کنار بازی‌های Monster Hunter World و Devil May Cry 5 موفقیت بسیاری برای کپکام کسب کرد. همچنین شایعات جدیدی از انتشار بازی Resident Evil 3: Nemesis remake در سال ۲۰۲۰ برای کنسول‌های نسل فعلی به گوش می‌رسد که تابه‌حال تایید یا رد نشده است.

بازی Super Smash Bros. Ultimate درحال‌حاضر برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ در دسترس است. اگر به‌دنبال تجربه‌ی یکی از نسخه‌های مجموعه‌ی Resident Evil هستید، شما می‌توانید به سراغ بازی Resident Evil 2 remake در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر بروید. همچنین شما می‌توانید به محض انتشار خبرهای بیشتر از رویدادهای Spirit Board تازه‌ی بازی Super Smash Bros. Ultimate، آن‌ها را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده