نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۷

تاریخ راه‌یابی بازی Red Dead Redemption 2 به استیم مشخص شد

کمپانی راک‌استار گیمز اعلام کرد که بازی Red Dead Redemption 2 هفته‌ی آینده در دسترس کاربران استیم قرار می‌گیرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی راک‌استار گیمز (Rockstar Games) از انتشار نسخه‌ی کامپیوتر بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ ۱۴ آذر (۵ دسامبر) در بستر استیم خبر داده است. نسخه‌ی کامپیوتر این اثر در تاریخ ۱۴ آبان (۵ نوامبر) از طریق لانچر راک‌استار گیمز، فروشگاه اپیک گیمز، فروشگاه Greenman Gaming، فروشگاه هامبل، گیم‌استاپ و سایر خرده‌فروشی‌های آنلاین در دسترس پی‌سی‌بازها قرار گرفت و پیش از آن نیز شاهد عرضه‌ی آن برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بودیم.

کمپانی راک‌استارگیمز پیش‌ازاین بابت مسائلی که تجربه‌ی برخی از بازیکنان کامپیوتر را در زمان انتشار Red Dead Redemption 2 تحت تاثیر قرار داده بود، عذرخواهی کرد و برای جبران کاستی‌ها یک بسته‌ی ویژه‌ شامل آیتم‌های درون بازی برای Red Dead Online را در اختیار بازیکنان قرار داد. این بازی وسترن به‌واسطه‌ی شخصیت‌پردازی عالی کاراکتر‌ها و در راس آن‌ها شخصیت داچ، جهان بسیار پویا و پرجزییات، ماموریت‌های درگیرکننده، داستان گیرا با وجود قابل پیش‌بینی بودن پایان‌بندی، مکانیزم‌های جذاب مواردی مثل شکار و البته گرافیک و موسیقی عالی در بررسی زومجی نمره‌ی ۱۰ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به‌شرح زیر است:

بازی Red Dead Redemption 2 دقیقا همان تجربه‌ای است که از شرکت راک‌استار و از یک بازی در اواخر نسل هشتم انتظار داریم؛ اثری چشم‌نواز، درگیر‌کننده و سراسر شگفتی که نه فقط بازی کردن آن لذت زیادی دارد، که حتی قرار است برای سال‌های طولانی بازی‌های مختلفی از استاندارد‌هایی تعیین‌شده توسط این بازی استفاده کنند. Red Dead Redemption 2 بازی‌ای است که هر گیمری، فارغ از اینکه علاقه‌مند چه سبکی باشد، باید آن را تجربه کند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر و تجربه‌های خود از بازی Red Dead Redemption 2 را با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده