نویسنده: نیما احمدی
// چهار شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۸

سازنده بازی Cyberpunk 2077 بابت زمان انتشار Half Life Alyx نگران نیست

سی دی پراجکت رد اعلام کرد که هیچ نگرانی‌ای نسبت به نزدیک بودن زمان انتشار بازی‌های Half Life Alyx و Cyberpunk 2077 ندارد.

در طول تماس‌های اخیر، سی دی پراجکت رد درباره نگرانی نسبت به موضوع نزدیکی زمان عرضه بازی‌های Cyberpunk 2077 و Half Life Alyx اظهار نظر کرد.

به گزارش یاهو فاینانس، میشال نواکوفسکی، معاون ارشد توسعه تجارت در سی دی پراجکت رد، در این‌باره گفت:

البته که ما هم معرفی بازی Half Life را دیده‌ایم. فکر می‌کنم که این موضوع برای همه غافلگیرکننده بود، اما نه آنطوری که شما می‌گویید. پلتفرم واقعیت مجازی همچنان بازار خاص و محدودی دارد؛ به‌طوری که بخش بسیار کوچکی از بازار را تشکیل می‌دهد. تنها دلیلی که می‌توانم برای تصمیم ولو درباره قرار دادن بازی در این بازار در نظر بگیرم، این است که آن‌ها درواقع در زمینه سخت‌افزار مشارکت دارند و تصور می‌کنم که در حال برنامه‌ریزی هستند.

نواکوفسکی دوباره تأکید کرد که واقعیت مجازی هنوز هم پلتفرمی با مخاطبان خاص است. او اعلام کرد از آنجایی که این بازار محدود است، سی دی پراجکت رد نیز نگران این موضوع نیست. به‌علاوه، او گفت باوجود اینکه امکان دارد بازی Half Life Alyx روی واقعیت مجازی تأثیر زیادی بگذارد، ولی بازهم یک یا دو سالی طول می‌کشد تا به فروشی عظیم دست پیدا کند.

زمانی که پرسیده شد آیا سی دی پراجکت رد در نظر دارد بازی‌های قدیمی خود را وارد دنیای واقعیت مجازی کند، آدام کیسینسکی، ریاست و مدیرعامل این شرکت، گفت که اعلام نظر در این مورد بسیار سخت است. کیسینسکی گفت:

اما توجه داشته باشید تهیه یک بازی برای پلتفرم VR نیازمند طراحی آن در قالب واقعیت مجازی است. منظورم این است که در نظر گرفتن ایده ساخت نسخه‌ی واقعیت مجازی برای یک بازی، تنها بخش ابتدایی این روند را تشکیل می‌دهد. ثانیاً ما ترجیح می‌دهیم روی بازی‌های جدید کار کنیم، بازی‌هایی شگفت‌انگیز، تا اینکه روی دیگر چیزهای قدیمی تمرکز کنیم. البته این موضوع همیشه صادق نیست؛ به‌طور مثال نسخه نینتندو سوییچ بازی The Witcher 3 را منتشر کرده‌ایم، اما ما ترجیح می‌دهیم به‌جای ایده‌های قدیمی روی بازی‌های جدید کار کنیم.

همچنین در این تماس‌ها درباره حالت چندنفره‌ی بازی Cyberpunk 2077 که به همراه بسته‌های الحاقی بعدی به بازی اضافه می‌شود نیز با سی دی پراجکت رد صحبت شد. به‌علاوه، به لطف جلسه اخیر، جزییات جدیدی نیز از این بازی منتشر شده است.

بازی Cyberpunk 2077 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ عرضه خواهد شد. نسخه گوگل استیدیا نیز کمی بعد از این تاریخ منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده