نویسنده: نیما احمدی
// چهار شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵

آپدیت بازی Death Stranding با هدف بهبود عملکرد منتشر شد

بازی Death Stranding، محصول جدید کوجیما، بسته به‌روزرسانی جدیدی را برای بهبود کارایی بازی دریافت کرده که هم‌اکنون بازیکنان می‌توانند از آن استفاده کنند.

Death Stranding بازی جالبی است و ارزش این را دارد که توسط افرادی که به این رسانه علاقه دارند، تجربه و آزموده شود. خوشبختانه باوجود تمام مشکلات و کاستی‌هایی که این اثر دارد، درکل یک بازی واقعاً عالی است. بازی با اینکه درواقع سبک جدیدی را خلق نکرده، ولی قطعاً موارد جدید زیادی را پیاده‌سازی کرده که اکثر آن‌ها را به‌خوبی از آب درآورده است.

حال، جدیدترین بسته به‌روزرسانی برای این بازی باید تجربه شما را لذت‌بخش‌تر کند. نمی‌دانیم که دقیقاً چگونه این اتفاق می‌افتد؛ زیرا توضیحات این به‌روزرسانی در سطح توضیحات آپدیت‌های نینتندو ضعیف است. طبق گفته‌ها بسته به‌روزرسانی شامل این ویژگی‌ها است: «بهینه‌سازی عملکرد شبکه اینترنت» و «بهبودهای مختلف در عملکرد بازی»، که طبق این ویژگی‌ها، اتفاق خاصی نباید درون بازی رخ بدهد.

بااین‌حال، بهبود عملکرد اتفاق خوبی است؛ به‌ویژه وقتی شما از نسخه‌ی پایه‌ی پلی استیشن 4 برای اجرای این بازی استفاده می‌کنید. البته به‌نظر نمی‌رسد آپدیت بازی Death Stranding به اندازه دیگر بازی‌های اخیر (همچون Control یا Days Gone) بر اجرای بازی روی مدل استاندارد پلی‌استیشن 4 تاثیرگذار باشد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده