// چهار شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

زمان آغاز فصل اول Call of Duty: Modern Warfare اعلام شد

استودیو اینفینیتی وارد اعلام کرده است که فصل اول بازی Call of Duty: Modern Warfare، در تاریخ ۱۲ آذر ماه در دسترس قرار می‌گیرد.

اکتیویژن (Activision)، در گذشته اعلام کرده بود که بازی Call of Duty: Modern Warfare دارای فصل‌های مختلفی است و پس از عرضه بازی، اطلاعات بیشتری حول زمان آغاز اولین فصل بازی منتشر می‌شود. طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو اینفینیتی وارد‌ (Infinity Ward)، سازنده: کالاف دیوتی: مدرن وارفر، با انتشار یک تصویر زمان آغاز و محتویات فصل اول را به‌نمایش گذاشته است.

کاربران از تاریخ ۱۲ آذر ماه، می‌توانند مشغول تجربه‌ی فصل اول بازی COD: Modern Warfare شوند. در این فصل شاهد عرضه سه نقشه برای حالت چندنفره، یک نقشه برای حالت Ground War، نقشه جدید برای حالت گان‌فایت، حالت‌های جدید برای بخش چندنفره، تجربیات جدید برای حالت Spec Ops و سلاح‌های جدیدی هستیم. جزئیات کامل این محتویات به شرح زیر است:

  • نقشه‌های جدید بخش چندنفره: Crash، Shipment و Vacant
  • نام نقشه گرند وار: Port
  • نام نقشه جدید گان‌فایت: Cargo، Atrium و نقشه‌های بیشتری که در جریان فصل عرضه می‌شوند
  • حالت‌های جدید بخش چندنفره: Reinforce، Gunfight OSP و Infected
  • تجربیات جدید Spec Ops: بمب اسکوئاد، Grounded، Just Reward، Pitch Black و محتویات بیشتری که در جریان فصل اول عرضه می‌شوند
  • سلاح‌های جدید: سلاح RAM-7 و Holger-26

Call of Duty: Modern Warfare

بازی Call of Duty: Modern Warfare توانست از زومجی نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Call of Duty: Modern Warfare یک قدم بزرگ برای استودیو اینفینیتی وارد در بازگشت به روز‌های اوج است. سازندگان در این نسخه اثری با گان‌پلی بسیار عالی خلق کرده‌اند که از یک طرف داستان خیلی خوبی با حضور شخصیت‌هایی چون کاپیتان پرایس، فرح کریم و الکس روایت می‌کند و از طرف دیگر هم آنقدر بخش چندنفره کاملی دارد که بتوان برای مدت زمان طولانی با آن سرگرم شد و به لطف سیستم پیشرفت عادلانه و جالب آن، به معنی واقعی کلمه از بازی کردن یک حالت رقابتی درست و حسابی لذت برد. مدرن وارفر یک پکیج کامل از تمام چیز‌هایی است که راجع به این نسخه دوست داریم و بدون شک یکی از بهترین نسخه‌های منتشر‌شده از این مجموعه پس از سه‌گانه اصلی مدرن وارفر است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده