// چهار شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Shadow of Death 2 - Shadow Fighting Game؛ کابوس شیاطین

Shadow of Death 2 - Shadow Fighting Game یک بازی هک اند اسلش سرگرم کننده است که می‌تواند برای چند ساعت علاقه‌مندان به این دسته از بازی‌ها را سرگرم کند.

Shadow of Death را می‌توان یکی از بازی‌های هیجان‌انگیز و سرگرم کننده در سبک هک اند اسلش دانست که در معرفی بازی موبایل امروز، به سراغ نسخه دوم رفته‌ایم که در آبان ماه عرضه شده است. بازی اندروید Shadow of Death 2 - Shadow Fighting Game، ساخته استودیو Bravestars Games، یک بازی هک اند اسلش است که سعی دارد موفقیت نسخه اول را تکرار کند. بازی Shadow of Death 2 از نظر داستانی دنباله‌ نسخه پیشین را روایت می‌کند. بازیکن در نقش ماکسیموس قرار می‌گیرد که یک قصاب برای شیاطین و هیولاها به‌حساب می‌آید. در این نسخه هم همانند قبل باید در جریان مراحل مختلف شیاطین را از بین ببرید تا داستان بازی پیش برود.

Shadow of Death 2 – Shadow Fighting Game

به‌واسطه‌ی مهارت‌های خود، باید کومبوهای متفاوتی را اعمال کنید و در شرایط بحرانی، جان سالم به‌در ببرید

با شروع بازی موبایل Shadow of Death 2، بدون هیچ بخش تمرینی وارد بازی می‌شوید. دو حالت برای شما و تجربه درنظر گرفته شده است. بخش داستانی بازی، Adventure نام دارد که از قسمت چهارم (پس از نسخه اول) آغاز می‌شود و باید مراحل هر قسمت را پشت سر بگذارید. دراین‌میان اشاره کنم که Shadow of Death 2 به‌صورت دسترسی زودهنگام (ارلی اکسس) در دسترس قرار گرفته است و در حال حاضر تنها تو قسمت در اختیار کاربران قرار داده شده است. از نظر گیم‌پلی، بازیکنان هدایت ماکسیموس را برعهده دارند که ازطریق شمشیر خود دشمنان را از بین می‌برد. همچنین دو مهارت مختلف هم در سمت راست صفحه‌نمایش تعبیه شده است تا بتوانید در مواقع حساس، از آن‌ها استفاده کنید. جدا از این موارد، قهرمان بازی دارای مهارت جاخالی دادن و پریدن هم است که همه‌ی این موارد دست‌به‌دست هم می‌دهند تا استراتژی‌های مبارزه‌ای متفاوتی را پیاده کنید. دشمنان شما هم شاید در مراحل ابتدایی کم تعداد باشند و آنطور که باید و شاید شما را به‌چالش نکشند، اما رفته رفته چالش‌برانگیز می‌شوند و برای زنده‌ماندن، باید به‌درستی جاخالی دهید، بپرید و آن‌ها را به دونیم تقسیم کنید. 

Shadow of Death 2 – Shadow Fighting Game

یکی دیگر از مواردی که باعث شده بازی اندروید Shadow of Death 2 به یک اثر ارزشمند و هیجان‌انگیز تبدیل شود، طراحی‌های بازی است. تیم سازنده از تاریکی و رنگ سیاه برای به‌تصویر کشیدن ظلم و ستم استفاده کرده است و نمایان شدن خون به رنگ قرمز پس از هر بار ضربه شما با شمشیر، خشونت بازی را نشان می‌دهد. این در حالی است که در پس زمینه محیط شاهد طراحی‌های رنگی هستیم که حس‌وحال جالبی را برای Shadow of Death 2 به‌وجود آورده است. از دیگر ویژگی‌های Shadow of Death 2 هم می‌توان‌به سیستم شخصی‌سازی ماکسیموس از نظر ظاهر اشاره کرد. بازیکنان با انجام مراحل مختلف و تکرار آن‌ها با رکوردی بهتر، می‌توانند آیتم‌هایی را برای شخصی‌سازی ظاهر قهرمان داستان به‌دست بیاورند. همچنین به‌نظر می‌رسد بازی دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای این بخش باشد، اما هنوز در دسترس قرار نگرفته‌اند. بااین‌تفاسیر، اگر به‌دنبال یک بازی آفلاین و رایگان می‌گردید که بتواند برای چند ساعت شما را سرگرم کند، Shadow of Death 2 گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود.

دانلود بازی Shadow of Death 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده