// سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱

رمدی از همکاری دوباره با مایکروسافت ابراز خوشحالی کرد

استودیو رمدی، سازنده‌ی بازی‌هایی مانند Alan Wake و Quantum Break، از کار کردن مجدد با مایکروسافت ابراز خوشحالی کرده است.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی و در جریان رویداد X019 بود که استودیو Remedy اعلام کرد که از همکاری مجدد با شرکت Microsoft برای ساخت بازی Crossfire X بسیار خوشحال است. Crossfire یکی از محبوب‌ترین بازی‌های شوتر چندنفره است که در کشورهای آسیای شرقی طرفداران بسیار زیادی دارد. قرار است نسخه‌ی بازسازی شده‌ی این اثر با نام Crossfire X به‌صورت انحصاری برای ایکس باکس وان و با همکاری استودیو SmileGate ساخته شود. استودیو رمدی که پیش‌تر ساخت بازی‌هایی همچون Alan Wake و Quantum Break را در کارنامه‌ی خود دارد، در صحبت با وب‌سایت یوروگیمر از همکاری مجدد با مایکروسافت ابراز خوشحالی کرده است:

تصمیم ما برای ساخت این بازی به یک همکاری بین دو استودیوی توسعه‌دهنده، یعنی ما و SmileGate بازمی‌گردد. ما همچنین برای ساخت این بازی مجددا در حال همکاری با مایکروسافت هستیم و از این اتفاق بسیار خوشحال هستیم؛ چراکه در آن‌جا دوستان بسیاری داریم که در کارهای پیشین همکاری‌های بسیار خوبی با ما داشته‌اند.

این امر که استودیو رمدی دوباره در حال همکاری کردن با مایکروسافت است بسیار اتفاق جالب توجهی است؛ اما باید در نظر داشته باشید که این اولین باری است که رمدی روی یک بازی شوتر اول شخص کار می‌کند. باید صبر کرد و دید که این استودیو در تبدیل کردن این بازی محبوب به یک اثر کمپین‌محور جذاب، تا چه اندازه موفق عمل خواهد کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده