نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

بازی موبایل Minecraft Earth در هفته گذشته ۱.۴ میلیون بار دانلود شده است

بر اساس آمار Sensor Tower، آمار کلی تعداد دانلود بازی Minecraft Earth در جهان به بیش از ۲.۵ میلیون رسیده است.

بازی Minecraft Earth از ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) کار خود را در ایالات متحده آغاز کرده و تاکنون شروع نسبتاً قدرتمندی داشته است. بر اساس داده‌های Sensor Tower Store Intelligence، بازی واقعیت افزوده‌ی Mojang در هفته‌ی نخست عرضه‌ی خود، به آمار ۱.۴ میلیون دانلود دست یافته است. این آمار، به مجموع فروشگاه‌های اپل و گوگل پلی مربوط می‌شود. مجموع این آمار در حال حاضر به ۲.۵ میلیون نسخه در جهان رسیده است.

با این که این آمار حتی نزدیک به عملکرد بازی مشابه Niantic یعنی Pokemon GO هم نیست، می‌توان گفت که هنوز Minecraft Earth در حالت Early Access قرار داشته و به آرامی درحال گسترش است. در حال حاضر، ایالات متحده‌ی آمریکا با ۱.۲ میلیون، در رتبه‌ی نخست بیشترین دانلود این بازی قرار داشته و بعد از آن بریتانیا، با ۷۱ هزار دانلود، در رتبه‌ی دوم قرار دارد. اپ استور اپل یک میلیون نسخه از این آمار را در اختیار داشته و گوگل پلی استور با ۳۷۶ هزار نسخه بعد از آن قرار می‌گیرد.

سود خالص به‌دست آمده از این آمار، هم اکنون به حدود ۹۳ هزار دلار می‌رسد که اینجا هم آمریکا با ۸۶ هزار دلار بیشترین سهم را داشته و اپ استور اپل با ۶۲ هزار دلار، اکثر درآمد این بازی را عاید سازندگان آن کرده است. Minecraft Earth هنوز در مراحل ابتدایی عملکرد خود قرار داشته و مطمئناً در آینده اخبار بیشتری از این بازی منتشر خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده