// سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۹

بازی های آبان 1398 برای موبایل؛ رایگان دانلود کنید

در آبان ماه ۱۳۹۸ شاهد عرضه بازی‌های متنوعی نظیر بازی اندروید و آیفون Deeprealm Odyssey و بازی آنلاین Golf King – World Tour بودیم که به‌صورت رایگان در دسترس قرار گرفتند.

در میان بازی‌های رایگان آبان ماه، شاهد عرضه بازی‌های آنلاین و نقش‌آفرینی با نبردهای نوبتی هستیم. بااین‌حال اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های داستان‌محور هستید، بازی اندروید  Shadow of Death 2 گزینه مناسبی است. این در حالی است که کاربران بازی‌های بتل رویال هم می‌توانند بازی آیفون و اندروید Ride Out Heroes را درکنار یکدیگر تجربه کنند. در ادامه همراه ما باشید تا به معرفی بهترین بازی‌های رایگان اندروید در آبان ماه ماه بپردازیم.

زومجی به‌صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید. از سوی دیگر اگر به‌دنبال بازی‌هایی برای تجربه در آخر هفته هستید، زومجی در روز جمعه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند. در ادامه با بهترین بازی های رایگان اندروید آبان ماه همراه زومجی باشید.

Rebel Racing

Rebel Racing

  • سبک: ریسینگ
  • استودیو سازنده: Hutch Games

مقاله‌های مرتبط:

ریسینگ، جزو آن دسته از سبک‌هایی است که بازی‌های با کیفیتی از آن روی موبایل عرضه شده است. Rebel Racing را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های ماشین سواری دانست که آبان ماه برای گوشی‌های موبایل و تبلت‌ عرضه شده. یکی از مواردی که سبب شده Rebel Racing به یک بازی ارزشمند و سرگرم کننده تبدیل شود، هندلینگ اتومبیل‌ها است که به‌صورت کاملا واقع‌گرایانه طراحی شده است. همچنین وجود جاده‌های ساحلی و خیابانی مختلف هم سبب شده تا بیش‌ازپیش به هیجان بازی افزوده شود. از نظر بصری هم Rebel Racing در جایگاه خوبی قرار دارد و تیم سازنده از ماشین‌های لایسنس شده متعددی، در بازی خود استفاده کرده است. دراین‌میان اشاره کنم که می‌توانید ماشین خود را به‌صورت کامل شخصی‌سازی کنید.

دانلود بازی Rebel Racing

Deeprealm Odyssey

Deeprealm Odyssey

  • سبک: اکشن
  • استودیو سازنده: Deeprealm Odyssey

در جریان Deeprealm Odyssey، بازیکنان در نقش جنگجوی شجاعی از گروه فاکس تمپل قرار می‌گیرند که وارد Deeprealm می‌شود تا مأموریت خود را تمام کند. قهرمان داستان در جریان ماجراجویی خطرناک خود با دشمنان و موانع مختلفی روبه‌رو می‌شود و این وظیفه شما است که قهرمان داستان را زنده نگه دارید. بازی Dreeprealm Odyssey با اینکه در مراحل دسترسی زودهنگام به‌سر می‌برد، اما دارای دو محیط مختلف و دشمنانی است که حسابی شما را سرگرم می‌کنند. همچنین هر محیط دارای سطح‌هایی است که به‌صورت تصادفی ساخته و در اختیار بازیکن قرار داده می‌شود. تیم سازنده اعلام کرده که در آینده نزدیک محیط و محتویات داستانی بیشتری به بازی اضافه می‌شود.

دانلود بازی Deeprealm Odyssey

Angry Birds AR: Isle of Pigs

Angry Birds AR: Isle of Pigs

  • سبک: شبیه‌ساز
  • استودیو سازنده: Rovio Entertainment

پرندگان خشمگین را می‌توان یکی از مجموعه‌های دوست داشتنی در میان کاربران بازی‌های موبایل دانست که تابه‌امروز نسخه‌های متعددی از آن روانه بازار شده است. جدیدترین نسخه از این سری Angry Birds AR: Isle of Pings نام دارد که یک بازی واقعیت افزوده و متفاوت نسبت‌به سایر نسخه‌های Angry Birds است. در اینجا باید به رد، چاک و بمب بپیوندید تا تخم مرغ‌های دزدیده شده را پیدا کنید. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب Angry Birds AR: Isle of Pigs، ساختار واقعیت مجازی بازی است. هرجایی که یک تخم مرغ را پیدا کردید، وارد محیطی می‌شوید که شامل سازه‌های مختلف است. در ادامه باید این سازه‌ها را از بین ببرید و مأموریت خود را به پایان برسانید.

دانلود بازی Angry Birds AR: Isle of Pigs

Shadow of Death 2 – Shadow Fighting Game

Shadow of Death 2 – Shadow Fighting Game

  • سبک: اکشن
  • استودیو سازنده: Bravestars

Shadow of Death را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های هک‌ اند اسلش دانست که درگذشته عرضه شده بود. این بازی روایت‌گر داستان ماکسیموس است که گذشته خود را به خوبی به یاد نمی‌آورد. بااین‌حال، او مأموریت بزرگی دارد و آن هم چیزی جز نابودی و کشتن هیولاهای تاریکی نیست. ازاین‌رو می‌تواند روشنایی را به سرزمین Aurora برگرداند. در Shadow of Death 2 - Shadow Fighting Game، ماجراجویی ماکسیموس وارد فصل جدیدی می‌شود. تیم سازنده در بخش گیم‌پلی و برای تنوع بخشیدن به بازی، از مکانیسم‌های مبارزه‌ای جدیدی استفاده کرده است. همچنین می‌توانید سلاح و مهارت‌های خود را هم ارتقا دهید تا بتوانید کومبوهای مختلفی را روی هیولاهای تاریکی اعمال کنید. از نظر بصری، با اینکه تمرکز بازی بیشتر روی تاریکی است، اما طراحی محیط در پس زمینه‌ی بازی با کیفیت است.

دانلود بازی Shadow of Death 2

Minecraft Earth

Minecraft Earth

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو سازنده: Mojang

Minecraft Earth یکی دیگر از بازی‌های واقعیت افزوده است که در فهرست بهترین‌های آبان ماه قرار گرفته است. در اینجا بازیکنان می‌توانند در محیط‌هایی از شهر خود قرار بگیرند و شروع به ساخت‌وساز کنند. مورد جالب، ترکیب دنیای بیرون با طراحی‌های پیکسلی ماینکرفت است که حس‌وحال جالبی به بازی بخشیده است. همچنین شاهد حمله کردن دشمنان هم هستیم که باید به‌واسطه‌ی سلاح‌هایی که برای خود ساخته‌اید، آن‌ها را از بین ببرید و امتیاز کسب کنید. دراین‌میان اشاره کنم که Minecraft Earth یک بخش گروهی هم دارد که بازیکن قادر است با سایر بازیکنان بازی همکاری کند و سازه‌های مشترکی را بسازند.

دانلود بازی Minecraft Earth

Armory and Machine 2

Armory and Machine 2

  • سبک: شبیه‌ساز
  • استودیو سازنده: Daybreak Industries

Armory and Machine یک بازی نوشته محور بود که باید گزینه‌های مختلفی را انتخاب می‌کردید تا بتوانید اعداد خود را افزایش دهید. درظاهر، بازی محتوای خاصی ندارد و سرگرم کننده هم به‌نظر نمی‌رسد، اما زمانی‌که به‌سراغ آن می‌رفتید، گذر زمان را حس نمی‌کردید. تیم سازنده با ساخت Armory and Machine 2 سعی کرده همان گیم‌پلی را با ویژگی‌های جدیدتر در دسترس کاربران قرار دهد. نوع نوشته‌ها روی صفحه‌نمایش و انتخاب‌های شما چالش‌برانگیزتر از گذشته شده است و با انتخاب‌های درست، می‌توانید اعداد بیشتری را کسب کنید.

دانلود بازی Armory and Machine 2

Renegade Racing

Renegade Racing

  • سبک: ریسینگ
  • استودیو سازنده: Not Doppler

Renegade Racing هم یکی دیگر از بازی‌های ماشین سواری آبان ماه است که به‌واسطه‌ی مکانیسم‌های مسابقه‌ای و جذابیت مسابقات، در فهرست برترین‌های این ماه قرار گرفته است. Renegade Racing یک بازی کاملا آنلاین است و با سایر بازیکنان جهان بازی رقابت می‌کنید. ساختار دوبعدی و وجود پاورآپ‌های متنوع، موردی است که باعث متمایز شدن Renegade Racing با بازی‌های هم سبک خود شده است. دراین‌میان اشاره کنم که بازی دارای ۱۰ اتومبیل است که با برنده شدن و کسب امتیاز، می‌توانید Tierهای مختلفی را آزاد کنید. هر Tier سطح‌های جدیدی را برای مسابقه دادن آزاد می‌کند و می‌توانید خود را بیش‌ازپیش به‌چالش بکشید.

دانلود بازی Renegade Racing

Smite Blitz

Smite Blitz

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو سازنده: Hi-Rez Studios

Smite Blitz یک بازی نقش‌آفرینی تاکتیکی با نبردهای نوبتی است که بازیکنان را در نقش ثور، زئوس و سایر خدایان باستانی قرار می‌دهد. داستان بازی روایت‌گر نابودی سرزمین خدایان به‌دست نیروهای شرور است. بازیکن باید تیم خدایان خود را تشکیل دهد و به مقابله علیه نیروهای تاریکی مشغول شود. استودیو های‌-رز (Hi-Rez Studios) برای تنوع بخشیدن به Smite Blitz تقریبا ۶۰ خدای باستانی را طراحی کرده است که هرکدام از آن‌ها می‌توانند شیوه‌ی مبارزه‌ای شما را تغییر دهند. همچنین سیستم گیم‌پلی بازی هم بدین شکل است که در نبردها، باید از کارت قهرمان‌ها برای حمله کردن به دشمنان استفاده کنید. هر کارت انرژی مخصوصی دارد و باید در زمان درست، از آن‌ها استفاده کنید.

دانلود بازی Smite Blitz

The King of Fighters Allstar

The King of Fighters Allstar

  • سبک: Beat 'em Up
  • استودیو سازنده: Netmarble

The King of Fighters یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌ بازی‌های ویدیویی به‌حساب می‌آید که در سبک مبارزه‌ای (فایتینگ) در دسترس کاربران قرار گرفته است. استودیو SNK با انتشار The King of Fighters Allstar، سعی کرده یک تنوع را به‌وجود بیاورد. ازاین‌رو به‌جای استفاده از المان‌های فایتینگ و نبردهای سه‌به‌سه یا یک‌به‌یک، به‌سراغ المان‌های Beat ‘em Up رفته است. بازیکنان در ابتدای بازی یکی از کاراکترهای درنظر گرفته شده را انتخاب و وارد جهان بازی می‌شوند. دراین‌میان اشاره کنم که کاراکترهای The King of Fighters Allstar، هرکدام داستان مخصوص‌به خود را روایت می‌کنند و همین مورد باعث شده تا ارزش تکرار آن بیشتر شود. بااین‌حال ساختار و پایه‌های اصلی داستان براساس بازی The King of Fighters 97 است. جدا از شخصیت اصلی، می‌توانید مبارزان دیگری را هم احضار کنید و آن‌ها را در تیم خود قرار دهید. به‌عبارتی می‌توانید یک تیم سه‌نفره را تشکیل دهید و در طول نبردهای هر مرحله مدام بین آن‌ها سوییچ کنید.  

دانلود بازی The King of Fighters Allstar

Ordia – One Finger Platformer

Ordia – One Finger Platformer

  • سبک: کژوال
  • استودیو سازنده: Loju

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که بازی‌های موبایل را با یک دست انجام می‌دهید، Ordia – One Finger Platformer گزینه‌ی بسیار خوبی برای شما است. در جریان این بازی تیم سازنده ۳۰ مرحله مختلف را برای بازیکن درنظر گرفته است که در سه جهان متفاوت روایت می‌شوند. ساختار گیم‌پلی Ordia – One Finger Platformer بدین صورت است که تنها با یک انگشت می‌توانید کاراکتر بازی را هدیات کنید. به‌عبارتی مکانیسم‌های گیم‌پلی بر پایه پریدن، تکان خوردن و سُر خوردن طراحی شده است. پس از تمام کردن هر مرحله هم اگر به‌دنبال چالش‌های بیشتری هستید، می‌توانید درجه سختی را تغییر داده و مجددا سطح مورد نظر را انجام دهید. هر سطح یا همان مرحله شامل موانع متفاوتی می‌شود که باید آن‌ها را پشت سر بگذارید.

دانلود بازی Ordia – One Finger Platformer

Ride Out Heroes

Ride Out Heroes

  • سبک: اکشن
  • استودیو سازنده: NetEase Games

از زمان همه‌گیر شدن سبک بتل رویال تابه‌امروز، شاهد عرضه شدن بازی‌های متعددی هستیم، اما مورد آزار دهنده این است که اکثر آن‌ها تنها یک محصول تقلیدی ساده هستند که هیچ جذابیتی ندارند. بااین‌حال، استودیو NetEase Games در آبان ماه بازی بتل رویال Ride Out Heroes را منتشر کرده است که تفاوت بسیار بزرگی با سایر بازی‌های این سبک دارد. در بازی‌های بتل رویال معمولا تمامی بازیکنان بدون هیچ تجهیزاتی در نقشه بازی رها می‌شوند. این در حالی است که Ride Out Heroes، دارای قهرمان‌هایی است که هرکام از آن‌ها در کلاس‌های مختلفی قرار گرفته‌اند. بازیکن می‌تواند قهرمان خود را انتخاب و به‌صورت تک‌نفره یا درکنار دوستان خود، مشغول تجربه‌ی Ride Out Heroes شود. تیم سازنده سعی کرده قهرمان‌ها و سلاح‌های آن‌ها را به‌گونه‌ای طراحی کند که یک تعادل در بازی ایجاد شود. برای مثال هرکدام از‌ آن‌ها نقاط قوت و ضعف مخصوص‌به خود را دارند که با شناخت آن‌ها می‌توانید پیروز میدان باشید.

دانلود بازی Ride Out Heroes

Judge Dredd: Crime Files

Judge Dredd: Crime Files

  • سبک: استراتژی
  • استودیو سازنده: No Yetis Allowed

در سال ۲۱۴۱ میلادی، شرایط آخرالزمانی به‌وجود می‌آید و شمال آمریکا از جنایتکاران و افراد شرور مختلفی پر شده است. ازاین‌رو تنها قاضی‌ها هستند که می‌توانند عدالت را برقرار کنند. بازیکن در Judge Dredd: Crime Files در نقش قاضی درد قرار می‌گیرد که باید در جریان مراحل مختلف، جنایتکاران مگا سیتی را از بین ببرد. تیم سازنده برای خلق یک تجربه سرگرم کننده و هیجان‌انگیز، از نویسنده‌ها و هنرمندان کمیک‌های قاضی درد استفاده کرده است تا بتواند داستانی جدید، اما وفادار به کمیک را روایت کند. سیستم مبارزاتی و گیم‌پلی بازی هم ساختار نقش‌آفرینی با المان‌های کارتی دارد. در جریان هر رویارویی خود با افراد شرور، می‌توانید از کارت‌های درنظر گرفته شده استفاده کنید و آن‌ها را از بین ببرید. همچنین استودیو No Yetis Allowed فقط به بخش داستانی بسنده نکرده است و حالت‌های دیگری نظیر Patrols را در Judge Dredd: Crime Files قرار داده است.

دانلود بازی Judge Dredd: Crime Files

Right Runner

Right Runner

  • سبک اکشن ماجراجویی
  • استودیو سازنده: UNICEF

Right Runner، ساخته استودیو UNICEF، روایت‌گر داستان جوان‌هایی است که برای کسب حق خود تلاش می‌کنند. در جریان بازی موبایل Right Runner، بازیکن در نقش کاراکتری قرار می‌گیرد که ازطریق اسکیت‌برد خود باید مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد. این مراحل شامل رفتن به مدرسه، رفتن به شهرهای قدیمی و موارد مشابه می‌شود. دراین‌راه موانع و مشکلات مختلفی سر راه شما قرار می‌گیرند که باید آن‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارید. هچنین استودیو Unicef از یک داستان سرگرم کننده هم برای بازی Right Runner استفاده کرده است تا بازیکنان بتوانند تجربه‌ی متفاوتی را از یک بازی رانینگ کسب کنند. دراین‌میان اشاره کنم که سیستم هدایت کاراکتر اصلی هم به‌سادگی هرچه تمام‌تر انجام شده است. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب رایت رانر، طراحی دستی و کارتونی شکل آن است که حس‌وحال متفاوتی را به‌وجود می‌آورد.

دانلود بازی Right Runner

Tactical Three Kingdoms

Tactical Three Kingdoms

  • سبک: استراتژی
  • استودیو سازنده: Camex Games

تاحالا بازی‌های زیادی با محوریت Three Kingdoms روانه بازار شده است که هرکدام از آن‌ها تجربه متفاوتی را ارائه می‌دهند. استودیو Camex Games سعی دارد به‌واسطه Tactical Three Kingdoms، یک بازی نقش‌آفرینی با المان‌های تاکتیکی را در دسترس کاربران موبایل قرار دهد. داستان بازی با محوریت اتفاق‌هایی است که چین باستان رخ داده است و با محوریت افسانه سه برادر تابه‌حال به‌تصویر کشیده شده‌اند. ازاین‌رو در جریان خط داستانی شاهد کاراکترهایی نظیر گوان یو هستیم. از نظر گیم‌پلی، تیم سازنده از المان‌های تاکیتیکی و نوبتی استفاده کرده است. بازیکنان در طول نبردهای خود باید تیمی از سربازان مختلف را تشکیل دهند و به‌صورت نوبتی با دشمن به مبارزه بپردازند. همچنین هر تیم یک رهبر دارد که سربازها وظیفه دارند از رهبر تیم محافظت کنند. به‌عبارتی باید نیروهای خود را به‌گونه‌ای مدیریت کنید که بتوانید در کمترین زمان رهبر دشمنان را از بین ببرید.

دانلود بازیTactical Three Kingdoms

Golf King – World Tour

Golf King – World Tour

  • سبک: ورزشی
  • استودیو سازنده PNIX

به‌عنوان آخرین بازی در فهرست بهترین بازی های اندروید آبان ماه، به‌سراغ یک بازی گلف از سوی استودیو PNIX رفته‌ایم که در گذشته بازی محبوب و جذاب Mini Golf King را عرضه کرده بود. Golf King – World Tour یک بازی کاملا آنلاین است که بازیکنان درجریان به‌صورت همزمانی با سایر بازیکنان جهان بازی رقابت می‌کنند. جدا از کیفیت بسیار خوب سرورها و سریع پیدا شدن بازیکنان، موردی که Golf King – World Tour را به یک تجربه عالی تبدیل کرده، گرافیک بصری بازی است که کیفیت بالایی دارد. همچنین در بخش شخصی‌سازی، کاربر می‌تواند ظاهر کاراکتر خود را با آیتم‌های تزئینی مختلفی شخصی‌سازی کند. در انتها بد نیست به لیگ‌های هفتگی بازی هم اشاره کرد. هر هفته با کسب امتیاز و پشت سر گذاشتن بازیکنان، می‌توانید جایگاه خود را در لیگ هفتگی تغییر دهید و در انتهای هفته هم باتوجه‌به عملکردی که داشته‌اید، جوایز مختلفی را کسب می‌کنید.

دانلود بازی Golf King – World Tour


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده