نویسنده: نیما احمدی
// سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۹

تولید محتوا برای GTA Online به این زودی‌ها متوقف نخواهد شد

راک استار تولید محتوا برای بازی محبوب GTA Online را علیرغم انتشار Red Dead Online، متوقف نخواهد کرد و تا یک سال برنامه‌هایی برای این بازی دارد.

باوجود انتشار بازی Red Dead Online و قدیمی بودن بازی GTA Online راک‌استار تولید محتوا برای آن را متوقف نکرده است. GTA Online موفقیتی بزرگ و ماندگار برای راک استار بوده است؛ اثری که به‌عنوان یک افزونه جدید برای بازی GTA V شروع به‌کار کرد، ولی با گذشت زمان، تبدیل به یک بازی مستقل شد و با شکستن رکورد تعداد بازیکنان به راه خود ادامه داد. بسیاری تصور می‌کردند که به‌محض در دسترس قرارگرفتن Red Dead Online، همه‌چیز برای GTA Online به‌پایان می‌رسد. تاکنون یک سال از انتشار Red Dead Online گذشته و هر دو بازی نیز در کنار هم به توسعه خود ادامه می‌دهند.

طبق گفته‌های راب نلسون، رئیس استودیوی راک استار نورث، این موضوع عمدی است و این وضعیت تا آینده‌ای مشخص ادامه خواهد داشت. درحقیقت، Rockstar برنامه دارد تا به‌مدت حداقل یک سال برای GTA Online تولید محتوا کند.

نلسون به پی‌سی گیمر گفت:

تلاش می‌کنیم تا برای تقریباً یک سال برنامه‌های خود را حفظ کنیم، اما ما می‌خواهیم برای آماده بودن دربرابر تغییرات، انعطاف‌پذیری داشته باشیم. پس تصمیم گرفتیم تا خط‌زمانی کامل برنامه‌هایمان را به بازیکنان ابلاغ نکنیم.

پس بازیکنان باید مطمئن باشند که ما هنوز هم هزاران ایده‌ی جدید برای ارائه در دست داریم. حدوداً ۶ سال از انتشار این بازی می‌گذرد و توانسته‌ایم به رکورد تعداد بازیکن دست پیدا کنیم؛ ما از تمام کسانی که در این راه کنار ما بوده‌اند بسیار سپاس‌گزاریم.

کمی بعد نلسون اضافه کرد که بازیکنان باید منتظر رویدادهای تعطیلات سال نو در GTA Online باشند. آخرین رویداد بزرگ بازی GTA Online پیرامون جشن هالووین جریان داشت که در طی آن حالت و وسیله‌ی نقلیه‌ی جدیدی به بازی اضافه شدند. در تابستان نیز شاهد انتشار Diamond Casino برای این بازی بودیم.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده