نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۴

فیلم زندگینامه مایکل جکسون توسط تهیه کنندگان Bohemian Rhapsody در دست ساخت است

طبق خبرهای منتشر شده، تهیه کنندگان فیلم Bohemian Rhapsody به دنبال ساخت فیلم زندگینامه مایکل جکسون هستند.

فیلم Bohemian Rhapsody (حماسه کولی) یکی از موفق‌ترین فیلم‌های سال گذشته بود که این فیلم در مجموع توانست ۹۰۳.۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و همچنین ۴ جایزه اسکار از جمله جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد برای رامی ملک را نیز دریافت کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تهیه کنندگان این فیلم به دنبال ساخت فیلم زندگینامه دیگری از یک خواننده بزرگ دیگر هستند. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، شرکت فیلمسازی GK Films که به گراهام کینگ تعلق دارد، حق ساخت فیلم زندگینامه مایکل جکسون را به دست آورده است. جان لوگان، نویسنده فیلمنامه فیلم Hugo (هوگو)، فیلم Skyfall (اسکای فال) و خالق سریال Penny Dreadful (پنی دردفول)، که پیش از این با کینگ در پروژه‌های مختلفی همکاری کرده بود، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Michael Jackson را بر عهده دارد.

فیلم زندگینامه مایکل جکسون می‌تواند گزینه مناسبی برای یک فیلم زندگینامه باشد، اما هنوز مشخص نیست که تمرکز فیلم قرار است روی چه بخشی از زندگی او باشد و آیا در فیلم تنها شاهد دوران کودکی تا ستاره شدن او هستیم یا قرار است به حواشی و اتهامات وارد شده به او نیز در فیلم پرداخته شود. پیش از این شبکه HBO یک مستند بسیار جنجالی در مورد اتهامات اخلاقی جکسون تولید و منتشر کرده بود. جکسون در سال ۲۰۰۹ و در سن ۵۰ سالگی دار فانی را وداع گفت و از او به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین خواننده‌های تاریخ بشر نام برده می‌شود که محبوبیت زیادی را در اواخر دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ به‌دست آورده بود، اما غروب زودهنگامی نیز داشت.

علاوه‌بر مایکل جکسون، شرکت GK Films در همکاری با شرکت پارامونت پیکچرز در حال ساخت یک فیلم زندگینامه براساس گروه موسیقی Bee Gees نیز است که پارامونت امسال فیلم Rocketman (راکت من) را تولید کرده بود که عملکرد موفقی را نیز داشته است. بااین حال، اطلاعات بیشتری از فیلم مایکل جکسون از جمله بازیگر نقش او، کارگردان، ناشر و تاریخ اکران آن منتشر نشده است.


منبع Empire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده