نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۷

تکمیل بازی Darksiders Genesis پانزده ساعت به طول می‌انجامد

توسعه‌دهندگان ایرشیپ سیندیکیت، درباره‌ی مدت زمان و برخی از جزئیات گیم پلی بازی Darksiders Genesis توضیحاتی را ارائه می‌کنند.

به گزارش وبسایت Escapist Magazine، مدت زمان تکمیل بازی Darksiders Genesis چیزی در حدود ۱۵ ساعت خواهد بود. رایان استفانلی، یکی از سازندگان Darksiders و مدیرکل استودیوی Airship Syndicate می‌گوید:

تجربه‌ی این بازی تا حد زیادی به بازی‌های آرکیدی شباهت دارد. وقتی درباره‌ی اینکه در مقابل محتوایی که به مخاطب نشان می‌دهیم چه چیزهایی را به بازیکن خواهیم گفت فکر می‌کردیم، به این نتیجه رسیدیم که اگر بازیکنان را از آنچه که در مراحل قبلی بازی از دست داده‌اند آگاه کنیم، می‌تواند جالب به نظر برسد. مثلاً با اطلاعاتی که به بازیکن می‌دهیم، می‌تواند به این نتیجه برسد که «باید به عقب برگردم و صندوقچه‌ یا سکه‌های Boatmanای را که جا گذاشته‌ام پیدا کنم.»

Darksiders Genesis از یازده مرحله و ۵ باس فایت مختلف تشکیل می‌شود که هریک از آ‌ن‌ها می‌توانند مجدداً تکرار شوند. ابتدا اعلام شده بود که مدت زمان تکمیل بازی ۱۰ ساعت تعیین شده است؛ اما با توسعه‌ی بیشتر بازی، این رقم افزایش پیدا کرد. در مطلب کاور نشریه Escapist Magazine اشاره شده که تیم توسعه‌دهندگان Airship Syndicate ابتدا با ۹ نفر کار خود را شروع کرده و هم‌اکنون این تعداد به بیش از ۳۰ نفر رسیده است. ضمناً داستان بازی Darksiders Genesis نیز اصطلاحاً سبک‌تر شده و نسبت به بازی‌های قبلی این سری، بیشتر به موضوعات طنز پرداخته می‌شود. استیو مادوریا، طراح ارشد استودیوی ایرشیپ سیندیکیت در اینباره می‌گوید:

ما در مقابل ماجراجویی، به بازیکنان جایزه می‌دهیم. بسیاری از آیتم‌های ارزشمند بازی، در ساختار معماها و پازل‌های بازی مخفی شده‌اند و با توجه به اینکه سیستم بازی به صورت مأموریت محور است، شما می‌توانید مأموریت‌های بازی را مجدداً تکرار کنید و به دنبال چیزهایی بگردید که در بار اول، ناخواسته از کنار آن عبور کرده‌اید.

بازی Darksiders Genesis در کنفرانس E3 2019 معرفی شد و یکی از اسپین آف‌های دیابلو-استایل این مجموعه به حساب می‌آید. مجموعه بازی‌های Darksiders در سال ۲۰۱۰ کار خود را آغاز کرده و از آن زمان، سه بازی در خط داستانی اصلی آن منتشر شده است که Darksiders III در سال ۲۰۱۸ آخرین مورد آن است.

بازی Darksiders Genesis در تاریخ ۱۴ آذرماه برای PC و سرویس استریم Google Stadia منتشر خواهد شد. کاربران کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سویچ، باید برای دریافت این بازی، تا ۲۵ بهمن ماه منتظر باشند. اگر علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی Darksiders Genesis هستید، می‌توانید نگاهی به آخرین تریلر منتشر شده از این بازی داشته باشید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده