// سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰

سرورهای بازی Battleborn در سال 2021 خاموش خواهد شد

سرورهای بازی Battleborn در سال ۲۰۲۱ خاموش می‌شوند و این اثر به طور رسمی غیرقابل بازی خواهد شد.

بازی Battleborn که توسط استودیو گیرباکس در سال ۲۰۱۶ روی کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان منتشر شد، به‌دلیل نقدهای منفی و فاصله‌ی زمانی کمی که با انتشار بازی Overwatch داشت نتوانست بازیکنان زیادی را به خود جلب کند. بازیکنان این بازی در طی چند سال اخیر کاهش یافته‌اند و استودیو گیرباکس نیز مدت زیادی می‌شود که آپدیتی برای این بازی منتشر نکرده است.

ناشر بازی Battleborn یعنی 2K Games به‌تازگی اعلام کرده است که دیگر خرید بازی Battleborn از فروشگاه‌های دیجیتال برای همه‌ی پلتفرم‌ها امکان‌پذیر نیست و این به معنای شروع مرحله غروب بازی است که درنهایت به غیر قابل بازی شدن آن منجر خواهد شد. 

در طی سال آینده‌ی میلادی، ویژگی‌های موجود در بازی Battleborn به آرامی شروع به حذف شدن می‌کنند. در فوریه سال ۲۰۲۰ ارز ممتاز بازی، معروف به پلاتین، حذف خواهد شد اما شما هنوز هم می‌توانید آن را در طول بازی به‌دست آورید و در قسمت فروشگاه بازی صرف کنید. تقریباً یک سال بعد در ژانویه ۲۰۲۱، سرورهای بازی Battleborn سرانجام خاموش می‌شوند. در نتیجه بازی Battleborn سرانجام برای همه صاحبان آن کاملاً غیرقابل بازی خواهد شد. توییتر رسمی این بازی در ارتباط با این اعلامیه گفت:

ما بابت همه‌ی کارهایی که برای این بازی انجام شد بسیار مفتخریم و می‌خواهیم از همه هواداران به‌خاطر حمایتشان قدردانی کنیم. ما همچنان در صورت لزوم اطلاعات بیشتری را در ارتباط با دوره‌ی غروب این بازی به اشتراک خواهیم گذاشت.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده