نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۵

اظهارات سازنده بازی Cyberpunk 2077 درباره درآمدزایی از بخش چند نفره آن

CD Projekt Red در خلال جدیدترین گزارش مالی خود درباره‌ی سیستم درآمدزایی حالت چندنفره بازی Cyberpunk 2077 توضیح می‌دهد.

به گزارش وبسایت PlayStation Lifestyle، سیستم درآمدزایی حالت چندنفره بازی Cyberpunk 2077 پیشنهادهای ارزشمندی را به بازیکنان ارائه می‌کند. آدام کیسینسکی، ریاست کمپانی CD Projekt Red در خلال گزارش عملکرد مالی این شرکت می‌گوید:

در رابطه با سیستم درآمدزایی حالت چندنفره بازی Cyberpunk همه‌ی ما در حال حاضر عقیده داریم که هنوز برای ارائه‌ی جزئیات این مکانیزم خیلی زود است. این پروژه هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه و ساخت قرار دارد و ما همچنان درحال آزمایش روش‌های مختلف هستیم. این اولین بازی چندنفره‌ی ما محسوب می‌شود و ما گزینه‌های بسیار زیادی را پیش رو داریم. مطمئناً هنوز زمان اظهار نظر قطعی در این باره نرسیده است. البته که ما خط مشی کلی خود را درباره‌ی نحوه‌ی ارتباط با بازیکنان تغییر نخواهیم داد. شخضا انتظار دارم که این سیستم به‌شکلی معقول طراحی شود و همواره در مقابل مبلغ دریافتی، پیشنهادهای ارزشمندی را ارائه کند.

سی دی پراجکت رد تابستان امسال، توسعه‌ی حالت چندنفره در بازی Cyberpunk 2077 را رسماً تأیید کرده و قرار است این بخش از بازی، بعد از انتشار آن و در تاریخ نامعلومی از ماه آوریل پس از انتشار DLC رایگان بازی، منتشر شود.

CD Projekt Red در بخش دیگری از کنفرانس گزارش مالی خود، اعلام کرده که نسخه‌ی Google Stadia بازی Cyberpunk 2077 مطمئناً در همان روز انتشار بازی برای کنسول‌ها، منتشر نخواهد شد. به علاوه اینکه هنوز زمان مشخصی برای عرضه‌ی نسخه‌ Stadia آن تعیین نشده است؛ فقط اعلام شده که این نسخه، بعد از انتشار بازی برای کنسول‌ها و PC، منتشر خواهد شد.

میکال نواکوفسکی می‌گوید:

بدیهی است که بازی‌ ما برای کنسول‌های کنونی عرضه خواهد شد؛ اما مشخصاً ما هم از اخباری که درباره‌ی زمان معرفی کنسول‌های نسل بعد به گوش می‌رسد، باخبریم. ما با دقت کامل، سخت افزار کنسول‌های جدید پلی استیشن و ایکس باکس را تحت نظر داریم و احتمال این وجود دارد که برای نسل جدید پلتفرم‌های بازی نیز برنامه‌هایی داشته باشیم. البته هنوز نمی‌توان به طور قطعی در این باره نظر داد اما آن چه مسلم است، این است که هر گونه اقدامی که از سوی ما در اینباره صورت گیرد، در زمان عرضه‌ی کنسول‌های جدید نخواهد بود.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۸ فروردین سال جدید، برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و PC منتشر خواهد شد.  


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده