نویسنده: رضا علمی
// دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۸

تاریخ اکران فیلم Deep Water اعلام شد

بن افلک و آنا د آرماس در اقتباس سینمایی Deep Water (آب ژرف) آدریان لین، نقش‌های اصلی را ایفا خواهند کرد و حال تاریخ اکران این اقتباس سینمایی اعلام شده است.

طبق گزارش سایت Bloody Disgusting، فیلم جدید آدریان لین، کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده انگلیسی، حدوداً یک سال دیگر روی پردهٔ سینما خواهد رفت. بن افلک، هنرپیشه، کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای هالیوود، در اقتباس سینمایی Deep Water (آب عمیق)، یکی از بازیگران اصلی خواهد بود؛ وی در این اقتباس سینمایی با آنا د آرماس، بازیگر اصالتاً کوبایی هالیوود، همبازی خواهد بود. طبق این گزارش، اقتباس سینمایی «آب ژرف» در تاریخ ۱۳ نوامبر سال ۲۰۲۰ (۲۳ آبان ماه ۱۳۹۹) روی پردهٔ سینما خواهد رفت. آدریان لین انگلیسی، کارگردانی فیلم‌هایی چون Indecent Proposal (پیشنهاد بی‌شرمانه)، Lolita (لولیتا) و Fatal Attraction (جذابیت مرگبار) را در کارنامه دارد.

رمان هیجانی و روانشناسانه «آب ژرف»، نوشتهٔ پاتریشا های‌اسمیت، در سال ۱۹۵۷ و توسط انتشارات هارپر منتشر شد؛ فیلم Deep Water اقتباسی سینمایی از این رمان خواهد بود. داستان فیلم در مورد زوج جذابِ جوانی با نام‌های ویک و میلندا ون آلن است که هر چیزی در رابطهٔ آنان مجاز است و تنها نمی‌خواهند ازدواج ناموفق خود را با طلاق به‌پایان برسانند. همین تصمیم آنان مشکلات زیادی را پدید می‌آورد. ملیندا روابط عاشقانهٔ زیادی دارد و ویک نیز از ماجرا باخبر است و موضوع را بین خود حل کرده‌اند، اما مرگ مشکوک یکی از معشوقه‌های ملیندا، ویک را کنجکاو به پیگیری ماجرا می‌کند. از طرفی ازدواج ناموفق و ادامه دادن این زندگی مشترک به‌شکلی ناقص، شرایط این دو نفر را هر روز بد و بدتر کرده است. پاتریشا های‌اسمیت، نویسندهٔ رمان «آب ژرف»، از سال ۲۰۱۳ در تلاش برای تبدیل کتاب خود به فیلمی سینمایی بوده است و در آن زمان صحبت‌هایی نیز با شرکت فاکس ۲۰۰۰ کرده بود. حال حق امتیاز ساخت اقتباس سینمایی این اثر را شرکت New Recency در اختیار دارد و شرکت والت دیزنی (Walt Disney)، تهیه‌کنندهٔ این فیلم سینمایی خواهد بود.

Deep Water

زک هلم و سم لوینسون، وظیفهٔ تبدیل این رمان و داستان پرپیچ‌وخمش به فیلمنامه را بر عهده دارند. پاتریشا های‌اسمیت ابراز امیدواری کرده بود که مراحل فیلمبرداری اقتباس سینمایی Deep Water، تا ماه نوامبر آغاز شود. آخرین فیلمی که آدریان لین ساخت، فیلم Unfaithful (بی‌وفا) بود که در سال ۲۰۰۲ اکران شد و در این فیلم بازیگرانی چون دایان لین، ریچارد گیر و الیور مارتینز حضور داشتند و به‌ایفای نقش پرداختند. این فیلم امتیازات متوسطی از منتقدان دریافت کرد و با بودجهٔ ۵۰ میلیون دلاری، فروشی ۱۲۰ میلیون دلاری در گیشه داشت.

مهم‌ترین رقیب فیلم Deep Water در گیشه، فیلم The Eternals خواهد بود؛ فیلم The Eternals برای اکران در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است

گفتنی است شرکت پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) تصمیم به‌ساخت نسخه‌ای سینمایی از سریال Clifford the Big Red Dog (کلیف، سگ بزرگ قرمز) و البته کتاب «کلیف، سگ بزرگ قرمز»، نوشتهٔ نورمن برایدول، نویسنده و کارتونیست آمریکایی دارد. کتاب‌های «کلیف، سگ بزرگ قرمز» از سال ۱۹۶۳ منتشر می‌شود و تا سال ۲۰۱۵، حدود ۸۰ داستان از این سگِ قرمزرنگ برای کودکان منتشر شده است؛ نورمن برایدول در سال ۲۰۱۴ درگذشت و دو کتاب «کلیف به کودکستان می‌رود» و «کلیف حنوکا را جشن می‌گیرد»، بعد از فوت وی منتشر شدند. فیلم Clifford the Big Red Dog نیز برای اکران در تاریخ ۱۳ نوامبر ۲۰۲۰ (۲۳ آبان ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است و در یک روز با اقتباس سینمایی Deep Water روی پرده خواهد رفت.

همچنین بهمن ماه سال ۹۶ بود که شرکت یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) و لجندری پیکچرز (Legendary Pictures) از ساخت فیلم Red Notice (اعلان قرمز) خبر دادند که دواین جانسون و گل گدوت قرار بود نقش‌های اصلی این فیلم را بازی کنند و همچنین کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده راوسون مارشال تربر، کارگردان فیلم We're The Millers (ما میلرها هستیم)، خواهد بود. در این فیلم رایان رینولدز نیز حضور دارد و پیش‌تر اعلام شد این اثر در تاریخ ۱۳ نوامبر ۲۰۲۰ (۲۳ آبان ماه ۱۳۹۹) پخش خواهد شد که البته این تاریخ به‌احتمال زیاد تغییر خواهد کرد و البته این فیلم از سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) پخش خواهد شد و رقیب مستقیم فیلم آدریان لین در گیشه نخواهد بود.

مهم‌ترین رقیب فیلم Deep Water در گیشه، فیلم The Eternals (اترنالز) خواهد بود؛ فیلم The Eternals برای اکران در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است و در هفته دوم اکران خود، میزبان فیلم جدید بن افلک است و انتظار می‌رود در هفته دوم نیز صدرنشین باشد. کلوئی ژائو، کارگردان فیلم The Rider (سوارکار)، وظیفه کارگردانی فیلم «اترنالز» را بر عهده دارد. ریچارد مدن، آنجلینا جولی، جما چان، کمیل نانجیانی، سلما هایک، لورن ریدلوف، برایان تایری هنری، لیا مک‌هیو، دان لی، بری کیوگن و کیت هرینگتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Eternals حضور دارند و به‌ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده