نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: بازگشت CoD: Modern Warfare به صدر پس از یک هفته

در هفته منتهی به ۲ آذر، بازی Call of Duty: Modern Warfare تنها پس از یک هفته دوری از صدر، به رتبه نخست جدول فروش هفتگی انگلستان برگشت.

به رسم هر هفته، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان منتشر شده است. در حالی که هفته گذشته جدول تحت تاثیر انتشار بازی Pokemon Sword and Shield قرار گرفت و سه رتبه از جدول در اختیار این بازی بود (دو رتبه در اختیار نسخه‌های تکی و یک رتبه در اختیار نسخه دوال)، این هفته Call of Duty: Modern Warfare مجددا به صدر جدول فروش هفتگی انگلستان برگشت. نسخه جدید کالاف دیوتی قبل از هفته پیش به مدت سه هفته متوالی صدرنشین بود اما هفته گذشته تا رتبه چهارم سقوط کرد و این هفته مجددا با سه پله صعود، به رتبه اول برگشت. 

اما در رتبه دوم، بازی Star Wars Jedi: Fallen Order بدون تغییر نسبت به هفته پیش قرار گرفته و رتبه سوم هم در اختیار Pokémon Sword، صدرنشین هفته گذشته است که دو پله سقوط داشته است. در رتبه چهارم شاهد بازی فیفا 20 با یک پله صعود هستیم و رتبه پنجم هم متعلق به بازی Pokémon Shield با دو پله سقوط است. علاوه بر بازی جدید استار وارز، این هفته Luigi's Mansion 3 هم رتبه هفته گذشته خودش را تکرار کرده و کماکان در جایگاه شِشُم حضور دارد. 

بازی Minecraft

رتبه هفتم جدول این هفته متعلق به بازی Mario Kart 8 Deluxe است که دو پله صعود داشته و در رتبه هشتم هم بازی Minecraft با چهار پله صعود، به جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته برگشته است. رتبه نهم جدول در اختیار بازی Mario & Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020 با یک پله صعود قرار دارد و در رتبه دهم هم شاهد بازی Fortnite: Darkfire Bundle هستیم که با سه پله صعود به جمع ۱۰ بازی پرفروش برگشته است. 

در پی تغییر و تحولات جدول این هفته، یک سری بازی‌ها هم از جمع ۱۰ بازی پرفروش خارج شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به Death Stranding اشاره داشت که هفته پیش در رتبه هشتم قرار گرفته بود و این هفته در جایگاه سیزدهم دیده می‌شود. همچنین این هفته چند بازی جدید هم داشتیم که Shenmue III در رتبه ۱۷ قرار دارد و Football Manager 2020 هم در جایگاه ۱۶ است. 

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۲ آذر را مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-Call of Duty: Modern Warfareبازگشت دوباره به صدر پس از یک هفته
۲۲Star Wars Jedi: Fallen Orderتکرار رتبه هفته گذشته
۳۱Pokémon Swordاز دست دادن صدر پس از یک هفته
۴۵FIFA 20-
۵۳Pokémon Shield-
۶۶Luigi's Mansion 3تکرار رتبه هفته گذشته
۷۹Mario Kart 8 Deluxe-
۸۱۲Minecraftبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش با ۴ پله صعود
۹۱۰Mario & Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020-
۱۰۱۳Fortnite: Darkfire Bundleبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش با ۳ پله صعود

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع UKIE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده