// دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل One-Punch Man: Road to Hero

One-Punch Man: Road to Hero یک بازی موبایل مبارزه‌ای با المان‌های کارتی و نقش آفرینی است که بازیکنان را در نقش قهرمان‌هایی قرار می‌دهد که هیولاها را از بین می‌برند.

بازی‌های انیمه‌ای همیشه مورد توجه توسعه‌دهندگان بازی‌های موبایل و کاربران قرار گرفته است. باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment) جزو آن دسته از سازنده‌هایی است که در ساخت بازی‌های انیمه‌ای مشهور است و نگاه ویژه‌ای هم به پلتفرم موبایل دارد. در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ بازی اندروید و آیفون One-Punch Man: Road to Hero، ساخته شرکت باندای نامکو، رفته‌ایم. از نظر داستانی، بازی آیفون و اندروید One-Punch Man: Road to Hero داستان انیمه وان پانچ من را روایت می‌کند؛ جایی که هیولاها به جهان انسان‌ها حمله کرده‌اند و سایتاما، شخصیتی است که به‌خاطر تمرینات سرسخت و طولانی مدت خود، به یک قهرمان شکست‌ناپذیر تبدیل شده است. البته در این بازی شما در نقش قهرمان اصلی قرار نمی‌گیرید، بلکه هدایت تیم قهرمان‌هایی را برعهده می‌گیرید که در جریان روایت داستان انیمه، هیولاها را از بین می‌برند.

One Punch man: Road to Hero

استفاده درست و به‌موقع از کارت مهارت‌های هر کاراکتر می‌تواند میزان آسیب رسانی بیشتری را به تیم حریف وارد کند

با شروع بازی موبایل One-Punch Man: Road to Hero وارد یک نبرد می‌شوید که حکم بخش تمرینی را دارد. One-Punch Man: Road to Hero یک بازی مبارزه‌ای تیمی است. بازیکن اینجا باید تیم قهرمان‌های خود را تشکیل دهد که در ابتدا با سه قهرمان آغاز می‌شود. در ادامه و کسب کارت سایر قهرمان‌ها، می‌توانید تیم خود را گسترش دهید. ساختار بازی کردن بدین شکل است که با شروع هر مرحله داستانی، مأموریت‌هایی به شما داده می‌شود. این مأموریت‌ها معمولا شامل نجات انسان‌ها و ازبین‌بردن هیولاها است که باید آن‌ها را کامل کنید. به‌عبارتی، با شروع یک مرحله در محیط مورد نظر قرار می‌گیرید. باید مسیر خود را ادامه دهید تا مأموریت‌های خواسته شده را انجام دهید. اگر به دشمنان برخورد کردید، بازی شما را وارد میدان نبرد می‌کند. سیستم مبارزات به‌صورت نوبتی است که باندای نامکو برای تنوع بخشیدن به آن، از المان‌های بازی‌های کارتی هم استفاده کرده است. اعضای تیم شما و حریف به‌صورت خودکار با یکدیگر وارد نبرد می‌شوند و زمانی‌که انرژی استفاده از کارت مهارت هر قهرمان پر شد، می‌توانید از آن برای نابودی دشمنان استفاده کنید. البته اشاره کنم که کارت مهارت‌ها در زمان‌های مختلف، می‌توانند قدرت بیشتری داشته باشند. برای مثال شاید از کارت مهارت یکی از قهرمان‌های تیم خود استفاده کردید، اما سایر اعضای تیم هم به حریف ضربه وارد می‌کنند. باید بدانید که چه موقع از چه کارتی استفاده کنید تا بهترین خروجی را دریافت کنید.

نکته‌ی بعد بخش ارتقای قهرمان‌ها است که همانند بازی‌های نقش آفرینی عمل می‌کند. بازیکنان با کسب امتیاز و آیتم‌های مختلف، می‌توانند قدرت کاراکتر خود را افزایش دهند. تعداد دفعاتی که می‌توانید قدرت قهرمان خود را افزایش دهید، به سطح او بستگی دارد. برای مثال، اگر قهرمان مورد نظر در سطح چهار قرار دارد، تنها چهار بار می‌توانید او را ارتقا دهید. مورد جالب بازی اندروید و آیفون One-Punch Man: Road to Hero این است که تیم سازنده از شخصیت‌های شرور به‌عنوان قهرمان استفاده کرده است. با پیشروی در خط بازی، می‌توانید شخصیت‌های جدیدتری را برای حضور در تیم خود آزاد کنید. همچنین در بخش احضار قهرمان هم می‌توانید کاراکترهای جدیدی را آزاد کنید. برای مثال جینوس، یکی از شخصیت‌های شرور و معروف وان پانچ من به‌حساب می‌آید، اما می‌توانید از او به‌عنوان یک قهرمان در تیم خود استفاده کنید. دراین‌میان اشاره کنم که کارت‌ها ارزش‌های مختلفی دارند که با ستاره نشان داده می‌شود، ازاین‌رو سعی کنید کارت‌هایی را در تیم خود قرار دهید که ارزش (تعداد ستاره) بالایی دارند. 

One Punch man: Road to Hero

باندای نامکو برای سرگرم کردن مخاطبان، جدا از حالت داستانی، محتویات دیگری هم برای بازی آیفون و اندروید One-Punch Man: Road to Hero درنظر گرفته است که به مرور زمان و افزایش سطح خود، می‌توانید آن‌ها را آزاد کنید. برای مثال بخش آرنا، شامل نبردهای آنلاین و تیمی می‌شود. در این بخش می‌توانید قدرت تیم خود را محک بزنید و با سایر بازیکن‌های جهان بازی مبارزه کنید. پیشنهاد می‌کنم زمانی به‌سراغ این بخش بروید که کارت‌های ارزشمندی را کسب کرده باشید. از دیگر ویژگی‌های بازی موبایل One-Punch Man: Road to Hero هم می‌توان به‌ سیستم پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی اشاره کرد و به‌صورت آنلاین هم باید مشغول تجربه‌ی بازی شوید. بااین‌تفاسیر، اگر علاقه‌مند به تجربه‌ی یک بازی انیمه‌ای و بر گرفته از یک انیمه مشهور و دوست داشتنی هستید، One-Punch Man: Road to Hero می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. 

دانلود بازی One-Punch Man: Road to Hero


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده