// دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

ابراز نارضایتی کاربران Apex Legends از قوی بودن بیش از اندازه دو کاراکتر Pathfinder و Wraith

در جریان نظرسنجی اخیر برای بازی Apex Legends، مشخص شده که کاربران از قدرت بیش از اندازه Pathfinder و Wraith ابراز نارضایتی کرده‌اند.

یکی از مواردی که در بازی‌های رقابتی حائز اهمیت است، برقراری تعادل میان کاراکترهای بازی است. ازاین‌رو اگر کاراکتری بیش از اندازه قوی باشد یا بیش از اندازه ضعیف باشد، مانع از کسب تجربه‌ی لذت بخش برای کاربران می‌شود.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، یک نظر سنجی غیر رسمی برای بازی Apex Legends در انجمن وبسایت الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر ایپکس لجندز، و بخش این بازی در ردیت منتشر شده که توسط ۱۹۳۶ نفر پر شده است. در جریان این نظر سنجی بازیکنان کاراکترهای Apex Legends را در فصل سوم باید رتبه بندی می‌کردند. نتایج این نظر سنجی ذکر شده نشان می‌دهد که ۹۱ درصد کاربران خواهان قوی‌تر شدن کاراکتر Mirage هستند.

این در حالی است که ۶۱ درصد کاربران هم اعلام کرده‌اند که Bloodhound بیش‌ از اندازه ضعیف است. از دیگر قهرمان‌هایی که اعلام شده باید تاحد کمی قوی‌تر شوند هم می‌توان به کریپتو، اوکتین و واتسون اشاره کرد. همچنین کاربران در این نظر سنجی مشخص کرده‌اند که باید مشکلات مربوط به کاراکتر Encore از نظر قدرت و مهارت‌ها هم حل شود. درکنار قهرمان‌هایی که باید قوی‌تر شوند، کاربران اعلام کرده‌اند که Pathfinder، Wraith و Gibraltar، سه شخصیتی هستند که در فصل سوم بیش از اندازه قوی هستند.

۷۷ درصد کاربران مشخص کرده‌اند که قابلیت فنی Pathfinder خیلی قوی است. این در حالی است که ۷۲ درصد کاربران معتقد هستند که هیت باکس Wraith نسبت‌به سایر کاربرها خیلی بهتر است. در انتها مشخص شده که دو کاراکتر Bangalore و Lifeline هم جزو کاراکترهای متعادل ایپکس لجندز به‌حساب می‌آیند. در ادامه می‌توانید تصویر مربوط‌به آمار و ارقام منتشر شده را در زومجی مشاهده کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده