نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

اولین تریلر فیلم The Call of the Wild با بازی هریسون فورد منتشر شد

شرکت فاکس قرن بیستم و والت دیزنی سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم The Call of the Wild با بازی هریسون فورد را منتشر کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی فیلم The Call of the Wild (ندای وحش) منتشر شده است. شرکت فاکس قرن بیستم و والت دیزنی سرانجام اولین تریلر رسمی این فیلم لایو اکشن و ماجراجویانه را منتشر کرده‌اند که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم که اقتباسی از رمانی به همین نام اثر جک لندن است، هستیم. رمان Call of the Wild در سال ۱۹۰۳ منتشر شد که داستان آن در دوران هجوم جویندگان طلا به ایالت یوکان در سال ۱۸۹۰ جریان دارد و تمرکز آن روی یک سگ سورتمه به‌نام باک بوده است. تمرکز فیلم The Call of the Wild روی شخصیت جان تورنتون با بازی هریسون فورد، است و در طول تریلر رابطه این شخصیت با سگ مورد نظر نیز به تصویر کشیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

هریسون فورد، کارن گیلان، دن استیونز، عمر سی، کولین وودل، بردلی وایتفورد، اسکات مک‌دونالد و کارا گی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Call of the Wild حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه‌بر تریلر، فاکس قرن بیستم و دیزنی اولین پوستر رسمی فیلم ندای وحش را نیز منتشر کرده‌اند که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر فیلم The Call of the Wild

فیلم The Call of the Wild برای اکران در تاریخ ۲۱ فوریه ۲۰۲۰ (۲ اسفند ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. وظیفه کارگردانی این فیلم لایو اکشن بر عهده کریس ساندز، کارگردان انیمیشن The Croods (کرودز) و انیمیشن How to Train Your Dragon (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم)، بوده و مایکل گرین، نویسنده فصل اول سریال American Gods (خدایان آمریکایی) و فیلم Logan (لوگان)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Call of the Wild را بر عهده داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده