// یکشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

تیم ENCE به فینال مسابقات CAC 2019 بازی CS:GO راه یافت

فنلاندی‌ها راهی فینال مسابقات CS:GO Asia Championships 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive شدند.

صبح امروز تیم ENCE با کسب نتیجه 2:1 در مقابل تیم MIBR توانست به فینال مسابقات CS:GO Asia Championships 2019 که به اختصار با نام CAC 2019 شناخته می‌شود، راه یابد. این مسابقات از روز ۲۹ آبان با حضور هشت تیم مطرح بازی Counter Strike: Global Offensive شروع شده است و شهر شانگهای میزبانی آن را بر عهده دارد. مجموع جوایز رویداد ۵۰۰ هزار دلار است که تیم قهرمان نیمی از آن را به‌دست خواهد آورد.

مرحله اصلی مسابقات از دو بخش تشکیل شده است. تیم‌ها در مرحله اول در دو گروه چهار تیمه قرار گرفتند که تیم‌های اول هر گروه به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند و تیم‌های دوم و سوم نیز بایستی کار خود را از بخش یک چهارم نهایی ادامه دهند. بخش دوم مسابقات به‌صورت تک حذفی و بازی‌های این بخش نیز به‌صورت best-of-three پیگیری می‌شوند.

بازیکن تیم میبر

تیم ENCE به‌صورت مستقیم به این دوره از مسابقات دعوت شده است. این تیم که به‌عنوان نماینده کشور فنلاند و منطقه اروپا در بازی کانتر استرایک شناخته می‌شود در بخش گروهی مسابقات توانست با کسب دو پیروزی در صدر گروه B قرار گیرد و به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات راه یابد. در مرحله نیمه‌نهایی نیز با تیم برزیلی MIBR روبه‌رو شد که با کسب نتایج ۱۶:۱۱ و ۱۶:۱۰ در دو نقشه Mirage و Overpass درنهایت به پیروزی دست یافت و راهی فینال مسابقات شد.

به‌زودی دومین فینالیست مسابقات CS:GO Asia Championships 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive از بین دو تیم TYLOO و mousesports مشخص خواهد شد. علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌های این رویداد می‌توانند با مراجعه به کانال pgl در توییچ از دیدن بازی‌ها لذت ببرند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده