نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۹

انیمیشن Undone برای فصل دوم تمدید شد

سرانجام آمازون از تمدید انیمیشن Undone که توسط خالق سریال BoJack Horseman ساخته شده، برای فصل دوم خبر داد.

شهریور امسال بود که فصل اول سریال انیمیشنی «آندان» (Undone) از آمازون منتشر شد که این انیمیشن سریالی توانست با تحسین منتقدان و بینندگان مواجه شود. سریال Undone داستان دختری به نام آلما را روایت می‌کند که پس از یک تصادف اتومبیل مرگبار که از آن جان سالم به در برده است، متوجه می‌شود به قدرت‌های فرابشری دست یافته است. او متوجه می‌شود که می‌تواند زمان را دستکاری کند و تصمیم می‌گیرد که با استفاده از قدرت فرابشری خود حقیقت مرگ پدرش را کشف کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه استریم آمازون پرایم از تمدید انیمیشن Undone برای فصل دوم خبر داده است.

سریال Undone

طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، آمازون اعلام کرد که سریال Undone برای فصل دوم تمدید شده و سرانجام قرار است شاهد اتفاقات پس از صحنه پایانی فصل اول باشیم، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری منتشر نشده است. بااین حال، قابل انتظار است که فصل دوم این سریال انیمیشنی به سوالات زیادی از جمله اتفاقی که در پایان فصل اول رخ داد و پیامدهای احتمالی آن، پاسخ دهد. این خبر می‌تواند باعث غافلگیری بسیاری از بینندگان انیمیشن Undone نیز شود؛ چرا که برخلاف بسیاری از سریال‌های آمازون، این سریال پیش از انتشار برای فصل دوم تمدید نشده بود و همچنین مدت زمان زیادی نیز از زمان پخش آن می‌گذرد. علاوه‌بر این، بسیاری اعتقاد داشتند که پایان فصل اول می‌تواند پایان مناسبی برای سریال Undone نیز باشد.

رزا سلزار، باب ادنکیرک، آنجلیک کابرال، داوید دیگز، کنستانس ماری، سیدهارت دانانجی، کوین بیگلی، جان کوربت، جان کوربت، شیلا وند، تایلر پوزی، برد هال و نیکولاس گونزالز، از جمله بازیگرانی بودند که به‌عنوان صداپیشه و بازیگر موشن کپچر در فصل اول انیمیشن Undone حضور داشتند و به صداپیشگی پرداختند. رافائل باب واکسبرگ،‌ خالق، نویسنده و شورانر سریال BoJack Horseman (بوجک هورسمن) به‌همراه کیت پردی، وظیفه ساخت این سریال انیمیشنی بزرگسالانه را بر عهده داشته است. همچنین وظیفه کارگردانی هر هشت قسمت فصل اول سریال Undone بر عهده هیسکو هالسینگ بوده است.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده