// یکشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

تصاویر هنری جدیدی از بازی The Last of Us Part 2 منتشر شد

در جریان همکاری ناتی داگ و Cook & Becker، تصاویر هنری زیبایی از بازی The Last of Us Part II در دسترس قرار گرفته است.

The Last of Us Part II را می‌توان یکی از مورد انتظارترین انحصاری‌های سونی در سال ۲۰۲۰ دانست که در اوایل خرداد ماه ۹۹ روی پلی استیشن 4 منتشر می‌شود. همچنین جهان بازی به‌گونه‌ای است که می‌توان به‌واسطه‌‌ی آن تصاویر هنری زیبایی را خلق کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، ناتی داگ، سازنده The Last of Us Part 2 با Cook & Becker وارد همکاری شده است که در جریان این همکاری شاهد منتشر شدن پرینت تصاویر هنری بسیار زیبایی برای جدیدترین ساخته ناتی داگ هستیم. چهار تصویر هنری منتشر شده برای The Last of Us Part II، توسط جان سوئینی خلق شده است و در توضیحات این تصاویر آمده است:

تصاویر هنری The Last of Us Part II با تکنولوژی گلیس پرینت شده‌اند که برگرفته از تصاویر هنری اصلی است که در جریان توسعه این بازی توسط ناتی داگ، طراحی شده است. این تصاویر هنری توسط تیم هنری ناتی داگ طراحی شده است و سعی شده با دقت و ظرافت بسیار بالایی پرینت شوند تا به تصاویر اصلی خود نزدیک باشند. همچنین تمامی پرینت‌ها در یک کالکشن هنری قرار گرفته‌اند که به‌صورت دستی شماره‌گذاری شده و یکی از آن‌ها هم به‌صورت دستی توسط طراح هنری بازی امضا شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کالکشن از تصاویر هنری را خریداری کنند و قیمت آن‌ها باتوجه‌به اندازه‌ای که انتخاب می‌کنید، بین ۹۵ دلار الی ۴۱۰ دلار قیمت‌گذاری شده است. در انتها مشخص شده که این کالکشن هنری به‌صورت محدود تهیه شده و از طریق وبسایت Cood and Becker قادر به خرید آن هستید. در ادامه می‌توانید تصاویر هنری منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. The Last of Us Part 2 در تاریخ ۹ خرداد ماه ۹۹ (۲۹ مِی ۲۰۲۰) برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. از دیگر اخبار حول بازی هم می‌توان به جدا شدن انیماتور The Last of Us Part 2 از ناتی داگ اشاره کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده