نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

خرید لباس گرم برای سفر پاییز و زمستان

بستن چمدان در فصل‌‌های سرد کمی دشوارتر از چمدان سفر تابستانه است. چرا که در فصل تابستان، لباس‌‌ها وزن کمتری دارند و می‌‌توانید لباس‌‌های متنوع‌‌تری را با خود به همراه ببرید.

بااین‌حال در سفرهای پاییزه و زمستانه نیازی نیست که لباس‌‌های زیادی را با خود حمل کنید. چرا که در تابستان امکان تعریق و کثیف شدن لباس‌‌های بیشتر است. اما در زمستان بدن کمتر تعریق می‌کند و لباس‌‌ها نیاز به شستشوی کمتری دارند. در این مقاله فهرست خرید لباس‌ گرم مناسب هوای پاییز و زمستان را توضیح می‌دهیم تا سفری آسان و لذت بخش داشته باشید.

خرید کاپشن و پالتو زنانه و مردانه در اولویت قرار دهید:

معمولا پالتو جنس سبک‌‌تری نسبت به کاپشن دارد و مناسب فصل‌‌های خنکی همچون پاییز و بهار است. در صورتی که به شهرهای گرم و معتدل سفر می‌‌کنید و احتمال آفتاب و باران، بیشتر از برف و طوفان است، توصیه می‌‌کنیم خرید پالتو زنانه یا مردانه نسبتا گرمی را در فهرست خود قرار دهید تا از آب و هوای محیط نیز لذت ببرید.

کاپشن پَر یا پشم شیشه، مناسب آب و هوای سرد و برفی است. همچنین اگر می‌‌خواهید یک لباس بسیار گرم و سبک با خود به همراه ببرید، بهتر است بدانید که کاپشن پَر از همه کاپشن‌‌ها وزن سبک‌‌تری دارد. این مدل کاپشن شما را دربرابر سرما محافظت می‌‌کند و مانع عبور هوای سرد به بدن شما می‌‌شود. بااین‌حال توصیه می‌‌کنیم پیش از خرید کاپشن مردانه یا زنانه به جنس رویه ضدآب توجه کنید تا در طول سفر لباس‌‌هایتان خیس نشود و دچار مشکل نشوید.

شلوار جین را در چمدان قرار دهید:

جنس شلوار جین، مناسب فصل‌‌های سرد است. اگر می‌‌خواهید چمدان سفر خود را با لباس‌‌های گرم پُر کنید، سعی کنید خرید شلوار جین مشکی یا تیره را در فهرست خرید خود قرار دهید. شلوار جین تیره، گرما را به خود جذب می‌‌کند. در نتیجه احساس گرمای بیشتری در این مدل لباس تیره رنگ خواهید داشت. توصیه می‌‌کنیم یک شلوار جین در چمدان قرار دهید و یک شلوار جین در مسیر به تن داشته باشید تا در صورت خیس یا کثیف شدن شلوار، آن را عوض کنید.

لباس خانگی و سبک را فراموش نکنید:

معمولا در سفرهای زمستانی، کمپ و چادر زدن در طبیعت کمتر از سفرهای تابستانی است و اکثر افراد تمایل دارند در یک هتل یا خانه برای مدتی اقامت کنند تا از سرما و تغییرات هوا در امان بمانند. در این صورت توصیه می‌‌کنیم لباس‌‌های خانگی و سبک را در چمدان سفری خود قرار دهید تا راحت‌‌تر باشید.

برای بعضی از افراد تغییر دما تفاوتی ندارد و در هر فصلی تیشرت آستین کوتاه را در خانه به تن می‌‌کنند. توصیه می‌‌کنیم در چمدان خود یک تیشرت آستین کوتاه و یک پیراهن آستین بلند قرار دهید تا در صورت لزوم لباس خود را عوض کنید.

هودی، سویشرت یا پلیور مردانه و زنانه برای هوای پاییزه:

یکی دیگر از لباس‌‌های ضروری پاییز و زمستان سویشرت یا هودی است. هودی و سویشرت در ظاهر یکسان هستند، با این تفاوت که هودی شامل یک کلاه است. هودی یا سویشرت از شما دربرابر سرمای شب محافظت می‌‌کند. اگر در زمستان یا پاییز به شهرهای گرم سفر می‌‌کنید، خرید هودی و سویشرت یک لباس سبک و مناسب برای تفریحات خارج از هتل است.

خرید پلیور مردانه یا لباس با بافت سبک را در فهرست خرید پیش از سفر قرار دهید تا هنگام سرما زیر کاپشن یا پالتوی خود به تن کنید. لزوما لباس‌‌های سنگین زمستانه گرمای بیشتری نسبت به لباس­های سنگین ندارند. اگر جنس یک لباس استاندارد باشد، می‌‌‌‌تواند با وزن سبک از شما دربرابر سرما محافظت کند.

خرید لباس گرم زمستان

کفش کتانی و بوت را با خود به همراه آورید:

کفش‌‌های تابستانی و پارچه‌‌ای را در این سفر فراموش کنید. اگر می‌‌خواهید پیش از سفر خرید کنید، خرید کفش ورزشی ضدآب را در فهرست خود قرار دهید، چرا که این مدل کفش برای پیاده‌‌روی و گشت‌و‌گذار در سفر مناسب است و مانع عبور آب به داخل کفش می‌‌شد.

علاوه‌بر این، توصیه می‌‌کنیم یک بوت ضدآب در چمدان خود قرار دهید. پیش از خرید بوت زنانه و مردانه به کف کفش توجه کنید تا در برف و باران سُر نخورید. همچنین از قرار دادن کفش‌‌هایی همچون جیر که ممکن است در  برف و باران آسیب ببینند، خودداری کنید.

اگر پاهایتان در سرما یخ می‌‌زند، سعی کنید از کفش‌‌هایی که جنس داخلی گرم و پشمی دارند، استفاده کنید. در صورتی که سفرتان در دل کوه و طبیعت است، از کفش‌‌های ضدآب و بادوام مناسب کوهنوردی استفاده کنید تا یک سفر بدون خطر و خاطره‌‌انگیز را تجربه کنید.

 

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده