// شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۳

بازی Bad North: Jotunn Edition را به رایگان از اپیک گیمز استور دریافت کنید

بازی رایگان هفته جاری اپیک گیمز استور Bad North: Jotunn Edition است که در سبک استراتژی طراحی شده است.

Bad North: Jotunn Edition که در سبک روگ لایک و تاکتیکی با حال‌و‌هوای دنیای وایکینگ‌ها ساخته شده است، به‌عنوان بازی رایگان هفته جاری به فروشگاه اپیک گیمز استور آمده است. اگر حساب اپیک گیمز استور در اختیار دارید، هم‌اکنون می‌توانید این بازی استراتژی را دانلود و از آن خود کنید. بازی Bad North تا ۲۸ نوامبر (۷ آذر ماه) به‌صورت رایگان در اختیار کاربران Epic Games Store قرار می‌گیرد و پس از آن بازی Rayman Legends جایگزین آن خواهد شد.

بازی Bad North در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و سازندگان با نسخه‌های مختلف آن را گسترده‌تر کردند. وایکینگ‌ها به جزیره شما حمله کرده‌اند و شاه را از بین برده‌اند. حال وظیفه شما این است که جلوی آن‌ها بایستید و از اهالی جزیره خود محافظت کنید. دشمنان از هر سویی به جزیره شما نزدیک می‌شوند و به خانه‌های شما حمله می‌کنند؛ پس با ساختن نیرو‌های دفاعی قدرتمند از هجوم دشمنان در امان بمانید.

در مورد نسخه Jotunn Edition باید گفت که این محتوا شامل آیتم‌ها، دشمنان جدید و Commander Traits می‌شود. اگر به‌دنبال یک بازی استراتژی جمع‌و‌جور می‌گردید، امتحان کردن بد نورث، آن هم به‌صورت رایگان، خالی از لطف نیست.

بازی Bad North هم‌اکنون به‌صورت رایگان در فروشگاه اپیک گیمز استور تا تاریخ ۷ آذر ماه در دسترس است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده