// شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۹

تاریخ انتشار بازی Gris برای پلی استیشن 4 مشخص شد

به‌تازگی مشخص شده است که بازی Gris تا چند روز دیگر از طریق فروشگاه پلی استیشن در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد.

Gris را می‌توان یکی از بازی‌های مستقل داستان‌محور و ارزشمند دانست که ابتدا در دسترس کاربران نینتندو سوییچ و کامپیوتر قرار گرفت. طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Nomada Studio، سازنده گریس، اعلام کرده که این بازی در تاریخ پنج آذر ماه (۲۶ نوامبر) در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد.

همچنین راجر مندوزا، برنامه نویس استودیو نومودا، در وبسایت پلی استیشن اعلام کرده است که بهبودهای گرافیکی را برای نسخه پلی استیشن 4 پرو انجام داده‌اند. ازاین‌رو کاربران این کنسول سونی می‌توانند تجربه‌ی بهتری را از نظر بصری و صوتی کسب کنند. مندوزا در ادامه صحبت‌های خود به بازی Journey هم اشاره کرده است. وی دراین‌باره می‌گوید:

یک پیام شخصی: برای ما باعث افتخار است که گریس روی پلتفرمی منتشر می‌شود که Journey، ساخته Thatgamecompany، هم روی آن منتشر شده است؛ محصولی که فقط موقع تجربه آن روی پلی‌استیشن 4 عاشق آن نبودیم، بلکه از آن هم در صنعت بازی‌های ویدیویی الهاماتی گرفته شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند نسخه دیجیتالی Gris را از طریق فروشگاه پلی استیشن خریداری کنند. بازی Gris توانست از زومجی نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است: 

بازی Gris دقیقا همان اثری است که برای آرامش آخرهفته نیاز دارید. محصولی با کیفیت که با ایجاد هارمونی میان موسیقی و گیم‌پلی به ذهن‌تان کمک می‌کند تا استرس روزانه را به کناری بگذارید و با دختر جوانی به نام گریس همراه شوید تا در جدالی با احساسات درونی‌اش بهترین مسیر را برای قوی‌تر کردن خود پیدا کند. هرچند معماهای بازی ساده و مسیر حرکت کامل خطی است، اما بازی می‌تواند با ارائه مهارت‌هایی جدید مانع تکراری شدن تجربه بازیکن شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده