نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

نسخه بعدی Assassin’s Creed احتمالا در اوایل قرن ۱۱ جریان دارد

طبق پستی که اخیرا در ردیت منتشر‌ شده، احتمالا نسخه بعدی Assassin’s Creed قرار است اوایل قرن ۱۱ جریان داشته باشد.

آخرین نسخه از سری محبوب اسسینز کرید یعنی Odyssey، در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و تا چندی پیش هم شاهد انتشار محتویات مختلفی برای آن در قالب DLC و آپدیت بودیم. حال پس از تمام شدن کار یوبی‌سافت روی این بازی، انتظار می‌رود که کم کم اطلاعاتی در مورد آینده این مجموعه و نسخه جدید سری منتشر شود. در همین راستا اخیرا 4chan که منبع معتبری هم برای فاش کردن اطلاعات بازی‌ها پیش از معرفی به‌شمار می‌رود، گفته که بر اساس اطلاعات دریافتی از یکی از سازندگان بازی، نسخه بعدی اسسینز کرید بازیکنان را به اوایل قرن یازدهم میلادی خواهد برد. 

به گفته این منبع، این بازی در مناطقی چون ایرلند، نروژ، انگلستان و سوئد جریان خواهد داشت و داستان آن مربوط به زمانی است که مسیحیت کم کم در حال گرفتن جای مذهب باستانی نورس است. به‌علاوه این نسخه وابستگی زیادی هم به فرهنگ فولکلور ایرلند خواهد داشت و برایان بورو، شاهد ایرلندی، نقش مهمی در داستان بازی ایفا می‌کند و به‌نوعی حکم پدر را برای شخصیت اصلی بازی خواهد داشت. پیش از این هم اطلاعاتی در مورد نسخه بعدی اسسینز کرید فاش شده بود که بر اساس آن، این نسخه احتمالا Assassin’s Creed Ragnarok نام دارد و خب اطلاعات فاش‌شده فعلی هم با این نامگذاری منطقی به‌نظر می‌رسند.

اما یکی دیگر از مواردی که در این پست ردیت به آن اشاره شده، این است که اسسینز کرید جدید احتمالا فقط یک شخصیت قابل بازی خواهد داشت؛ موردی که شاید برای خیلی‌ها خوشایند نباشد. چرا که در Odyssey امکان انتخاب از بین دو شخصیت مرد و زن وجود داشت و این ویژگی از قضا مورد استقبال خوبی هم قرار گرفت.   

به هر حال باید این نکته را در نظر داشت که اطلاعات ارائه‌شده، فقط در حد شایعه هستند و تا زمانی که یوبی‌سافت رسما توضیحاتی در این مورد ارائه نداده نمی‌توان آن‌ها را واقعی دانست. نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده