نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۹

مرحله Spec Ops جدید Door Kick به CoD: Modern Warfare اضافه شد

آپدیت جدید بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شده که یکی از ویژگی‌های آن، اضافه کردن مرحله Classic Spec Ops جدیدی به اسم Door Kick است.

پس از انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare، برخی از طرفداران و منتقدین به کم بودن تعداد مراحل در بخش Classic Spec Ops بازی اعتراض داشتند و سازندگان در استودیو اینفینیتی وارد هم اعلام کرده بودند که به مرور محتویات بیش‌تری برای این بخش و سایر بخش‌های بازی اضافه خواهند کرد. در همین راستا آپدیت جدید نسخه جدید کالاف دیوتی: مدرن وارفر منتشر شده که یکی از ویژگی‌های آن، اضافه کردن مرحله جدید Door Kick به بخش مراحل Classic Spec Ops است. 

در این مرحله هرچه سریع‌تر بتوانید ماموریت را به پایان برسانید، سطح بهتری کسب خواهید کرد و به موجب آن مواردی مثل میزان XP دریافتی و همینطور سایر پاداش‌ها هم بهتر خواهند شد. علاوه بر این مرحله جدید، برای طرفداران بخش Operations هم دو ماموریت Harbinger و Brimstone با آپدیت جدید در دسترس قرار گرفته‌اند.

اما برای بخش چندنفره معمولی بازی، در پلی‌لیست این هفته Gun Game و Realism Moshpit در دسترس هستند. Realism Moshpit خود شامل حالت‌هایی مثل Hardpoint ،Kill Confirmed ،Headquarters و Domination می‌شود که با قوانینی واقع‌گرایانه قابل بازی هستند. آپدیت جدید بازی همچنین یک سری از باگ‌های کلی آن مثل ظاهر شدن بازیکنان بدون لود شدن بافت‌ها یا باگ‌های کلی در نقشه‌های بازی را رفع می‌کند. 

بازی Call of Duty: Modern Warfare به‌زودی و در ماه دسامبر (آذر/دی) میزبان بتل پس خود خواهد شد که انتظار می‌رود به‌زودی جزییات دقیقی از آن و نحوه عملکردش ارائه شود. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده