// شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

State of Decay 2 در اوایل سال ۲۰۲۰ روی استیم عرضه می‌شود

استودیو آندد لبز در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که بازی State of Decay 2 در اوایل ۲۰۲۰ روی استیم عرضه می‌شود.

مقاله‌های مرتبط:

بهار ۲۰۱۸ بود که بازی State of Decay 2 در دسترس کاربران ایکس باکس وان و کامپیوتر (فروشگاه ویندوز 10) قرار گرفت. متاسفانه به‌دلیل محتوای کم و مشکلات مربوط‌ به بخش آنلاین، این بازی نتوانست آنطور که باید و شاید خودی نشان دهد. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی و حساب کاربری توییتر استودیو آندد لبز (Undead Labs) اعلام شده که State of Decay 2 در اوایل ۲۰۲۰ در اختیار کاربران استیم هم قرار می‌گیرد. State of Decay در سال ۲۰۱۳ برای ایکس باکس 360 عرضه شد و مدتی بعد هم برای کاربران استیم و پی سی در دسترس قرار گرفت. نسخه اول روی استیم موفقیت خوبی را کسب کرد و کاربران بسیاری توانستند آن را در کنار دوستان خود تجربه کردند. ازاین‌رو انتظار می‌رود که پس از گذشت یک سال از عرضه State of Decay 2، نسخه PC این بازی بتواند مخاطبان بیشتری را سرگرم کند.

در ادامه مشخص شده که آندد لبز در روز دوشنبه چهار آبان ماه (۲۵ نوامبر) یک استریم را پخش خواهد کرد. احتمال می‌رود در این لایو استریم شاهد منتشر شدن اخبار بیشتری حول تاریخ انتشار State of Decay 2 روی استیم باشیم. البته کاربران Xbox Game Pass کامپیوتر، هم‌اکنون می‌توانند این بازی را به‌صورت رایگان ازطریق فروشگاه ویندوز 10 تجربه کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده