// شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

امکان عرضه بازی های بیشتری از Half-Life وجود دارد

دیوید اسپیرر از تیم ولو اعلام کرده که در صورت مثبت بودن بازخوردها نسبت‌ به Half-Life: Alyx، به عرضه نسخه‌های بیشتری فکر خواهیم کرد.

چندی پیش بود که بازی واقعیت مجازی Half-Life: Alyx معرفی شد. به‌دنبال معرفی این بازی، این سوال پیش آمد که آیا شرکت ولو (Valve)، سازنده و ناشر مجموعه Half-Life، نسخه‌های بیشتری از این مجموعه محبوب و قدیمی را منتشر می‌کند؟ 

طبق جدیدترین اخبار بازی، دیوید اسپیرر، یکی از توسعه‌دهندگان ولو، مصاحبه‌ی جدیدی را با سایت The Verge انجام داده است و در جریان این گفت‌وگو، در مورد تجربه‌های خود در طول ساخت Half-Life: Alyx صحبت کرده است. همچنین او در انتهای صحبت خود به احتمال ساخته شدن نسخه‌های بیشتری از این سری اشاره کرده است. دیوید اسپیرر دراین‌باره می‌گوید:

باعث شگفتی نیست که تعداد زیادی از کارکنان در ولو دوست داشتند به جهان Half-Life برگردند و این تجربه [اشاره به ساخت Half-Life: Alyx]، فرصت این کار را فراهم کرد. در طول مراحل ساخت Half-Life: Alyx باید راه‌های جدیدی را کشف کنیم که بتوانیم داستان کاراکترها و جهان بازی را روایت کنیم. همچنین تجربه‌های جدیدی را در خلق گیم‌پلی به‌دست آوردیم که فراتر از کارهایی است که در گذشته قادر به انجام آن‌ها بودیم. ما منتظر می‌مانیم تا بازخورد کاربران را به Half-Life: Alyx ببینیم، اما دوست داریم نسخه‌های بیشتری را هم عرضه کنیم.

به‌عبارتی اگر بازخوردهای کاربران به Half-Life: Alyx خوب باشد، به‌ احتمال زیاد ولو به‌سراغ ساخت Half-Life 3 خواهد رفت. بااین‌حال باید تا زمان عرضه این بازی در مارس ۲۰۲۰ منتظر بمانیم. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده