نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

تیم EHOME رشته Dota 2 نام vtFaded را از ترکیب خط زد

تیم ای‌هوم پس از کسب نتایج ضعیف در مسابقات MDL Chengdu Major تصمیم گرفت تا راه خود را از چنگ جیا هائو جدا کند.

تیم EHOME نتوانست نتیجه‌ی خوبی در مسابقات MDL Chengdu Major بازی Dota 2 کسب کند و پس از بازی‌های نه‌چندان جالبی که در مرحله‌ی گروهی به نمایش گذاشت، در براکت پایینی مرحله‌ی اصلی مغلوب تیم لیکوئید شد و در رده‌ی نهم-دوازدهم مسابقات قرار گرفت. حال در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که ظاهراً تیم ای‌ هوم به درک درستی از وضعیت تیم رسیده است و می‌خواهد آن را تغییر دهد.

تیم EHOME تصمیم گرفت تا چنگ “vtFaded” جیا هائو را از ترکیب حذف کند و مسیر جدیدی را در پیش گیرد. این بازیکن جوان با انتشار یک پیام در حساب Weibo خود گفت که در مسابقات MDL Chengdu عملکرد مطلوبی نداشته است. بااین‌حال، ظاهراً مربی تیم، vtFaded را به‌خاطر بازی‌هایش در این رویداد میجور سرزنش کرده که نقش زیادی در ازدست‌رفتن اعتماد به نفس او داشته است. تیم ای‌هوم تابه‌حال این موضوع را به‌شکل رسمی تایید نکرده است، اما صفحه‌ی ثبت‌نام تیم‌ها به‌وضوح نشان می‌دهد که vtFaded دیگر بخشی از ترکیب نیست.

درحال‌حاضر آینده‌ی این باشگاه چینی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. آن‌ها باید سریعاً به‌دنبال یک بازیکن جایگزین باشند تا بتوانند در رویدادهای دارای امتیاز Dota Pro Circuit آتی شرکت کنند. همچنین رقابت حساسی بین تیم‌های منطقه‌ی چین جریان دارد و به‌این‌خاطر تیم EHOME قطعاً به یک بازیکن باتجربه نیاز خواهد داشت. مرحله‌ی مقدماتی دومین رویدادهای ماینور/میجور این فصل در تاریخ ۱۰ تا ۱۵ آذر (۱ تا ۶ دسامبر) برگزار می‌شود و تکلیف تیم‌های راه‌یافته به مسابقات DreamLeague Season 13 Major و WePlay! Bukovel Minor را مشخص می‌کند. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن دنبال کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع joinDOTA ESTNN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده