// شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱

بازی های هفته پایانی آبان 1398 برای اندروید

در آخرین هفته از آبان ماه ۹۸، در نقش شخصیت‌های فیلم زامبی‌لند قرار گیرید، شمشیر دیتو را پیدا کرده و نسخه جدید بازی مار را تجربه کنید.

در هفته آخر آبان ماه ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی‌های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در زومجی معرفی شده‌اند. در این هفته بازی اندروید و آیفون Zombieland: Double Tapper را داشتیم که در آن وارد دنیای فیلم Zombieland می‌شوید و باید با رعایت قوانین تا حدامکان زامبی‌ها را از بین ببرید. همچنین بازی The Swords of Ditto را معرفی کردیم که در آن باید با قرار گرفتن در نقش قهرمان بازی و با یافتن شمشیر Ditto به نبرد شیاطین بروید.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده بیندازید.

Colour Drift

Colour Drift

اولین بازی هفت را به یک اثر ساده از استودیو بازی‌سازی Revik اختصاص داده‌ایم. در بازی Colour Drift شما وظیفه دارید تا پیکان و دنباله رنگی آن را از دست نقطه‌های رنگی موشکی نجات دهید. در نگاه اول در بازی هیچ المان یا مکانیزم پیچیده‌ای دیده نمی‌شود، اما سازندگان موفق شده‌اند با استفاده از آیتم‌های کوچک و جذاب اثری خلق کنند که ساعت‌ها شا را سرگرم خود کند. وظیفه اصلی شما در بازی این است که از یک پیکان رنگی و دنباله‌های آن محافظت کنید و اجازه ندهید تا آن‌ها با نقاط رنگی دیگر که به‌سمت‌شان حرکت می‌کنند، برخورد کنند. شما برای انجام این کار کافی است روی صفحه‌نمایش گوشی ضربه بزنید تا جهت حرکت پیکان عوض شود و از برخورد با نقطه‌های رنگی دوری کند. در طول بازی باید حواس خود را بسیار جمع کنید، چرا که کافی است تنها یک‌بار با این نقاط برخورد کنید تا مجبور شوید بازی را از ابتدا آغاز کنید. از نکات جالب توجه این بازی وجود یک بخش بتل‌رویال ۱۰۰ نفره در آن است. در این بخش ما باید تا جایی که می‌توانید امتیاز خود را بالا ببرید تا در بین تمامی شرکت‌کنندگان رتبه بالاتری را کسب کنید. با کسب امتیازهای بیشتر بازیکنان می‌توانند آیکون‌های جدیدتری را برای مرکز دایره خود کسب کنند. بازی Colour Drift را می‌توانید هم‌اکنون به‌صورت رایگان از فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور دانلود کنید. 

دانلود بازی Colour Drift

Zombieland: Double Tapper

Zombieland: Double Tapper

اگر از علاقه‌مندان فیلم‌های زامبی‌محور و مخصوصا مجموعه زامبی‌لند هستید، بخش تلویزیونی شرکت سونی خبر خوشی برای شما دارد. این استودیو به‌تازگی بازی اندروید و آیفون Zombieland: Double Tapper را که از روی فیلمی با‌همین‌نام ساخته شده‌، منتشر کرده است. دراین بازی نقش‌آفرینی در نقش کاراکترهای این فیلم قرار می‌گیرید و باید با ارتشی از زامبی‌ها مبارزه کنید. همانند فیلم، شما باید قوانین را به‌یاد داشته باشید و سعی کنید با استفاده از آن‌ها در مأموریت‌های مختلف در نقش یک قهرمان ظاهر شوید. در داستان بازی، بازیکنان باید با تشکیل یک گروه، به‌ جمع‌آوری تجهیزات مخرب روی بیاورند و تا جایی که می‌توانند زامبی بکشند. شخصیت‌های بازی شامل کاراکترهای فیلم زامبی‌لند ۲ و همچنین افراد جدیدی می‌شود که باید با تشکیل گروه‌های مختلف از آن‌ها، به شهرهای نزدیک سفر کنید. بازی از بخش ارتقای تجهیزات نیز بهره می‌برد و شما می‌توانید با کسب‌ امتیازهای بیشتر، ابزار و سلاح‌های خود را بهبود ببخشید و تجهیزات متنوع‌تری به‌دست بیاورید. بازی موبایل Zombieland: Double Tapper به‌صورت عمودی در گوشی‌های شما اجرا می‌شود و برای تجربه آن نیازی به اینترنت ندارید. اگر به بازی‌های زامبی‌محور علاقه‌مند هستید، بازی اندروید و آیفون Zombieland: Double Tapper را از دست ندهید.

دانلود بازی Zombieland: Double Tapper

My Diggy Dog 2

My Diggy Dog 2

بازی بعدی هفته را به نسخه دوم بازی My Diggy Dog اختصاص داده‌ایم که استودیو بازی‌سازی King Bird Games وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. در داستان بازی یک زوج ماجراجو به‌نام کریستوفر و کلارا در سفرهای خود به دور دنیا با سگی به‌نام مارتی آشنا می‌شوند. مارتی پس از آشنایی با این زوج در تمامی سفرها و ماجراجویی‌های آن‌ها شریک بوده است. حال طی اتفاقاتی کلارا ناپدید شده است و مارتی قصد دارد تا به کریستوفر کمک کند تا با عبور از موانع مختلف، درگاه Heart of Space را کشف کرده تا شاید بتواند مارتی را پیدا کند. گیم‌پلی بازی المان‌های پلتفرمر و حفاری را در خود جای داده است و بازیکنان را پازل‌های چالش‌برانگیزی رودررو می‌کند. محیط بازی بسیار گسترده است و آیتم‌های بسیاری را برای جمع کردن در خود جای داده است. شما در نقشه بزرگ بازی باید مصنوعات مخفی را پیدا کنید، وارد سیاه‌چاله‌های بزرگ با معماها و تله‌های مختلف شوید و از داستان پر پیچ‌وخم بازی لذت ببرید. My Diggy Dog 2 اثری رایگان است و اگر به سبک ماجراجویی و پلتفرمر علاقه‌مند هستید، آن را از دست ندهید.

دانلود بازی My Diggy Dog 2

The Swords of Ditto

The Swords of Ditto

 The Swords of Ditto اثری در سبک نقش‌آفرینی از استودیو نام آشنای Devolver Digital است که بازیکنان را وارد ماجراهای حماسی و مهیج می‌کند. داستان بازی درباره قهرمانی است که قصد دارد تا با یافتن شمشیر Ditto خود را برای از بردن Mormo دشمن انسان‌ها آماده کند. روند بازی بدین صورت است که بازیکنان را در محیطی جنگلی و روستایی قرار می‌دهد و این بازیکنان هستند که باید در جهان آن گشت‌وگذار کرده و آیتم‌های مختلف جمع‌آوری کنند و داستان بازی را پیش ببرند. با پیش‌روی در بازی دشمنان هم قوی‌تر می‌شوند و بازیکنان را با چالش‌های بیشتری روبه‌رو می‌کنند. گرافیک بازی The Swords of Ditto به‌صورت کارتونی و نقاشی است و با دوربینی ایزومتریک باعث شده است تا بازیکنان به محیط آن اشراف کامل داشته باشند. طراحی محیط‌ها و ساختمان‌های بازی هم با جزئیات کامل صورت گرفته است. درکنار گرافیک، موسیقی و صداگذاری بازی را داریم که نشان از تلاش سازندگان برای جذاب‌تر کردن اثر خود دارد. بازی دارای تنظیمات گرافیکی مختلف است و بازیکنان با گوشی‌های پایین‌رده هم می‌توانند از تجربه آن لذت ببرند. بازی The Swords of Ditto با قیمت ۶ دلاری خود تجربه‌ای مهیج، حماسی و لذت‌بخش را پیش‌روی بازیکنان قرار می‌دهد.

دانلود بازی The Swords of Ditto

Snake Rivals - PVP Games

Snake Rivals - PVP Games

آخرین بازی هفته را هم به یک بازی آرکید اختصاص داده‌ایم که قصد دارد خاطرات شما را زنده کند.استودیو Supersolid Ltd با معرفی بازی Snake Rivals - PVP Games باری دیگر شخصیت مار دوست داشتنی گوشی‌های نوکیای قدیمی را با گرافیکی سه‌بعدی و پرجزئیات به گوشی‌های هوشمند آورده است. همانند نسخه کلاسیک این بازی، در این بازی شما هم وظیفه شما ساده است. شما کافی است برای بزرگ شدن سیب بخورید و سعی کنید تا با موانع برخورد نداشته باشید. البته که در این راه باید سعی کنید تا مارهای دیگر را از بین ببرید تا امتیار بیشتر کسب کنید. این مارها درواقع دیگر بازیکنان سراسر جهان هستند که در محیط بازی شما می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. باید حواس‌تان باشد که تا حد امکان با مارهای بزرگ‌تر از خودتان برخوردی نداشته باشید و بیشتر سعی کنید تا به مارهای کوچک‌تر از خودتان حمله کنید. در جهان بازی گوی‌های رنگی وجود دارد که هرکدام توانایی‌های خاصی را دراختیار شما قرار می‌دهند. بازی در مجموع دارای دو حالت کلاسیک و آنلاین است که بازیکنان می‌توانند براساس علاقه خود یکی از آن‌ها را تجربه کنند. مارهای بازی همچنین قابلیت شخصی‌سازی دارند و شما می‌توانید رنگ‌های بخش‌های بدن آن‌ها را تغییر رنگ دهید. Snake Rivals - PVP Games یک بازی کاملا رایگان است و شما می‌توانید هم‌اکنون آن را از فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Snake Rivals - PVP Games

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده