// جمعه, ۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

تاریخ انتشار Alien: Isolation برای نینتندو سوییچ مشخص شد

به‌تازگی مشخص شده است که بازی Alien: Isolation در تاریخ ۱۴ آذر ماه (پنج دسامبر) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

Alien: Isolation را می‌توان یکی از بازی‌های ترسناک دانست که در گذشته در دسترس کاربران کامپیوتر،‌ پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار گرفته است. همچنین اعلام شده بود که در اواخر سال ۲۰۱۹، این بازی برای نینتندو سوییچ هم عرضه می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تاریخ عرضه Alien: Isolation برای نینتندو سوییچ اعلام شده است. کاربران کنسول هیبریدی نینتندو و علاقه‌مندان به بازی‌های ترسناک، می‌توانند Alien: Isolation را در تاریخ ۱۴ آذر ماه (پنج دسامبر) تجربه کنند. همچنین این بازی هم‌اکنون برای پیش‌خرید در فروشگاه eShop قرار داده شده است و ۱۷.۷ گیگابایت از فضای کنسول شما را هم اشغال خواهد کرد. در ادامه مشخص شده که نسخه نینتندو سوییچ دارای سیستم هدف‌گیری ژیروسکوپی است. 

همچنین هر هفت بسته الحاقی عرضه شده برای Alien: Isolation هم در نسخه نینتندو سوییچ قرار داده شده است و کاربران در همان روز عرضه می‌توانند از محتویات بسته الحاقی‌ها استفاده کنند که شامل بسته الحاقی Last Survivor هم می‌شود. داستان Alien: Isolation روایت‌گر داستان آماندا ریپلی، قهرمان بازی، است که به ایستگاه فضایی Sevastopol می‌رود تا مادر گمشده خود را پیدا کند. بااین‌حال متوجه می‌شود که توسط یک زنومورف ترسناک، در حال تعقیب است.  


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده