// جمعه, ۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۴

ماه انتشار Half-Life: Alyx مشخص شد؛ مارس 2020

همانطور که وعده داده شده بود، Half-Life: Alyx معرفی شد و بازیکنان را در نقش کاراکتری به نام الیکس وانس قرار می‌دهد.

از آخرین نسخه Half-Life تقریبا ۱۳ سال می‌گذرد و چندی پیش بود که شرکت ولو (Valve) اعلام کرد که یک بازی واقعیت مجازی به نام Half-Life: Alyx را برای کاربران تدارک دیده است. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، چندی پیش Half-Life: Alyx معرفی شد. 

همچنین جدا از معرفی، مشخص شد که Half-Life: Alyx در ماه مارس ۲۰۲۰ (اواسط اسفند ماه/اوایل فروردین ماه) برای ولو ایندکس، آکیولس ریفت، HTC Vive و ویندوز میکسد ریلیتی عرضه می‌شود. یکی از مواردی که ازطریق تصاویر منتشر شده از Half-Life: Alyx می‌توان فهمید، طراحی باکیفیت و بسیار خوب بازی است که برای یک محصول واقعیت مجازی، بسیار خوب است، زیرا تا به امروز کمتر شاهد بازی واقعیت مجازی‌ای بوده‌ایم که کیفیت بصری بالایی داشته باشد.

از نظر داستانی هم مشخص شده که داستان بازی بین نسخه اول و دوم روایت می‌شود و بازیکنان در نقش کاراکتری به نام الیکس وانس قرار می‌گیرند؛ شخصی که یکی از مؤسسین گروه مقاومت به‌حساب می‌آید. الیکس و سایر اعضای مقاومت در این بازی با یک سازمان به نام Citadel مبارزه می‌کنند. درواقع الیکس به‌همراه الی، پدر الیکس، در بخش City 17 قرار دارند و وظیفه آن‌ها تحقیق و ساخت ابزارهای جدید برای مبارزه کنندگان است. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از بازی Half-Life: Alyx را در زومجی تماشا کنید. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده