نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۴

سریال پیش درآمد Chinatown احتمالا برای نتفلیکس ساخته می‌شود

طبق اطلاعات منتشر‌شده، احتمالا سریالی پیش‌درآمد برای فیلم کلاسیک Chinatown ساخته و از نتفلیکس پخش خواهد شد. 

Chinatown فیلمی کلاسیک محصول سال ۱۹۷۴ است که در آن بازیگرانی چون جک نیکلسون و فِی دانوی ایفای نقش کرده بودند. کارگردانی این فیلم را رومن پولانسکی برعهده داشت و رابرت ایونز هم تهیه‌کننده آن بود. فیلم Chinatown پس از اکران تعریف و تمجید منتقدین را در پی داشت و فروش خوبی هم کسب کرد. این فیلم همچنین نامزد ۱۱ جایزه اسکار شده بود که البته از این بین فقط یک جایزه را برای بهترین فیلم‌نامه اورجینال دریافت کرد؛ فیلم‌نامه‌ای که رابرت تاونی آن را نوشته بود.

حال در جدید‌ترین اخبار منتشر‌شده، ورایتی اعلام کرده که به‌استناد منابعش سریال پیش‌درآمد Chinatown مراحل ابتدایی تولید خود را برای شبکه نتفلیکس پشت سر می‌گذارد. این سایت همچنین گفته که دیوید فینچر و رابرت تاونی در حال نگارش جزییات داستان این مجموعه هستند. گفته می‌شود این سریال روی شخصیت J.J جوان تمرکز خواهد داشت. 

هرچند Netflix فعلا واکنشی به این موضوع نشان نداده اما با توجه به اعتبار بالای سایت ورایتی باید منتظر ماند و دید که در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد. دیوید فینچر پیش از این هم سابقه همکاری با نتفیلکس را داشته و تهیه‌کننده اجرایی و کارگردان دو اپیزود اول سریال House of Cards بوده است. وی همچنین به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی روی سریال‌های دیگری از این شبکه مثل Mindhunters و Love, Death & Robots هم کار کرده است. البته سابقه اصلی فینچر در زمینه کارگردانی فیلم‌های بسیار مشهوری مثل Seven، Gone Girl، The Curious Case of Benjamin Button و The Social Network است و آخرین فیلم وی هم Mank برای شبکه نتفلیکس بود.


منبع ورایتی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده