// چهار شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

استودیو گیرباکس سافتور از علاقه خود به Brothers in Arms می‌گوید

رندی وارنل، تهیه کننده گیرباکس سافتور، در جدیدترین گفت‌وگوی خود اعلام کرده که دوست دارند کار متفاوتی را با سری Brothers in Arms انجام دهند.

در دوره‌ای از صنعت بازی‌های ویدیویی، ساخت بازی‌های تیراندازی اول شخص با محوریت جنگ جهانی دوم همه‌گیر شده بود. بااین‌حال یکی از مجموعه‌های قدیمی که کاربران آن را با جنگ جهانی می‌شناسند، سری Brothers in Arms است که تقریبا به‌دست فراموشی سپرده شده است. این در حالی است که در سال ۲۰۱۵، شایعاتی حول Brothers in Arms منتشر شد که ناشر آن قصد دارد تا نسخه جدیدی را منتشر کند. این در حالی است که مدتی بعد اعلام شد نسخه جدید بازی در سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شود. 

از آن زمان دیگر خبری حول Brothers in Arms منتشر نشد. طبق جدیدترین اخبار بازی، از رندی وارنل، تهیه کننده گیرباکس سافتور (Gearbox Software) پرسیده شده است که آیا قصد عرضه نسخه جدیدی از Brothers in Arms را دارند یا خیر؟ وی دراین‌باره می‌گوید:

ما دوست داریم که کار متفاوتی را با این مجموعه انجام دهیم.

متاسفانه جزئیات بیشتری در دسترس قرار داده نشده است که گیرباکس سافتور قصد دارد چه تغییراتی را روی این مجموعه اعمال کند. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که برنامه تیم سازنده Brother in Arms برای این مجموعه محبوب چیست.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده