نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

تاریخ انتشار نسخه پی سی بازی Detroit: Become Human اعلام شد

طبق اعلام استودیو کوانتیک دریم، نسخه پی‌سی بازی Detroit: Become Human ماه آینده منتشر می‌شود.

کوانتیک دریم که بازی‌های چند سال گذشته‌اش همگی به‌صورت انحصاری برای کنسول‌های پلی‌استیشن منتشر شده بودند، چندی پیش از تصمیمش برای انتشار این آثار روی پی‌سی هم خبر داد و در گام اول شاهد انتشار دو بازی Heavy Rain و Beyond: Two Souls برای کامپیوتر بودیم. در همان زمان البته اعلام شد که قرار است جدید‌ترین بازی این استودیو و دیوید کیج یعنی بازی Detroit: Become Human هم برای پی‌سی منتشر شود و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، تاریخ انتشار نسخه کامپیوتر این اثر اعلام شده است. 

بر این اساس نسخه پی‌سی بازی Detroit: Become Human قرار است در تاریخ ۲۱ آذر از طریق فروشگاه اپیک منتشر شود. همچنین در زمان عرضه یک نسخه دمو از دیترویت: بیکام هیومن هم در دسترس قرار خواهد گرفت که بخش ابتدایی و آغازین آن را در دسترس قرار می‌دهد تا بازیکنان پیش از خرید نسخه اصلی، بتوانند بیش‌تر با حال و هوای آن آشنا شوند. 

بازی Detroit: Become Human در دنیایی جریان دارد که اندروید‌ها در آن به تکامل زیادی رسیده‌اند و نقش خیلی مهمی در زندگی روزمره انسان‌ها دارند. در جریان بازی، بازیکن کنترل سه اندروید مختلف به نام‌های کانر، کارا و مارکوس را برعهده می‌گیرد و تصمیماتش تاثیر خیلی زیادی در پیشبرد داستان بازی و همینطور پایان‌بندی آن دارند. نسخه پی‌سی این اثر قرار است از ویژگی‌هایی چون رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی کند و البته مثل نسخه پی‌سی بازی‌های قبلی کوانتیک دریم در انحصار فروشگاه اپیک خواهد بود. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده