نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Minion Valley: Idle Strategy؛ نابود کردن برج‌های بزرگ مینیون‌ها

در این قسمت از سری مقاله معرفی بازی موبایل، به سراغ بازی Minion Valley: Idle Strategy رفتیم که شما در آن باید با مینیون‌ها مبارزه کنید و برج‌های آن‌ها را از بین ببرید.

برای افرادی که بازی‌های بامزه و فانتزی دوست دارند، بازی Minion Valley : Idle Strategy یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود؛ پس اگر شما هم از آن دسته افراد هستید، این مقاله را حتما تا پایان مطالعه کنید. بازی اندروید و آیفون Minion Valley : Idle Strategy کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۸۰ مگابایت دارد. این بازی توسط بازی‌ساز مستقلی به نام هنریک هاکوبیان ساخته شده است. این بازی‌ساز علاوه‌بر بازی مذکور، ساخت بازی‌های دیگری به نام Minion Shooter و همچنین Run Fish Run را هم در رزومه کاری خود دارد. لازم به ذکر است که این بازی با درجه سنی PEGI 3 عرضه شده است و برای افراد بالای ۴ سال مناسب است.

شما در این بازی باید درون دره‌های منحصر‌به‌فرد پرسه بزنید تا با رئیس‌های بزرگ مختلفی که ارتشی از مینیون‌های نامحدود دارند، مبارزه کنید و آن را شکست دهید. با بردن کارت‌های منحصر‌به‌فرد و قدرتمند، دک مخصوص به خودتان را بسازید. علاوه‌بر این، شما با انداختن تاس‌های مختلف می‌توانید جعبه‌ها و سلاح‌های متنوعی را به دست بیاورید. در بازی اندروید Minion Valley : Idle Strategy منابع بسیار زیادی را به وجود بیاورید، کارخانه‌های گسترده را مدیریت کنید و با استفاده از یک دست خود، برج‌های بزرگ و قوی را از بین ببرید. این بازی آنقدر شما را به خودش جذب می‌کند که به ادعای خودش، شما دیگر حتی وقت خوردن یک تکه پیتزا را هم پیدا نمی‌کنید.

بازی Minion Valley : Idle Strategy
بازی Minion Valley : Idle Strategy
بازی Minion Valley : Idle Strategy

بازی موبایل Minion Valley : Idle Strategy دارای یک گیم پلی بسیار جذاب و منحصر‌به‌فرد و همچنین حرکت‌های خلاقانه‌ای است که به شما فرصت‌های بینهایتی را اعطا می‌کند تا سرگرمی خود را بهینه کنید؛ به همین ترتیب هم می‌توانید لحظه به لحظه بازی خود را حرفه‌ای‌تر کنید. از جمله ویژگی‌های این بازی می‌توان به ۱۰ دره پنهان برای کشف کردن، ۱۰ رئیس بزرگ برای مبارزه و یک ارتش از مینیون‌های بینهایت برای له کردن اشاره کرد. شما در این بازی، بیش از ۳۰ روش برای خراب کردن برج‌های دشمن دارید.

جذابیت این بازی آنقدر زیاد است که شما را تا مدت‌ها درون خودش نگه می‌دارد

مجموعه کارت‌های خود را با دقت بسازید و این برج‌ها را با روش‌های خلاقانه‌ای از بین ببرید. شما ۱۰ کارخانه برای مدیریت و ۹۰ منبع برای ساختن خواهید داشت. بیش از ۳۰۰ برج در این بازی وجود دارند که براساس فیزیک ساخته شدند و منتظر حرکات مرگبار شما هستند. طراحی‌های بسیار زیبا و جذاب و همچنین جلوه‌های با وضوح بالایی که در این بازی وجود دارند، خیره کننده هستند. شما برای استفاده از این بازی فقط به یک دست خود نیاز دارید و از دست دیگر می‌توانید برای کارهای مهم، به‌طور مثال پیتزا خوردن، استفاده کنید.

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت عمودی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز ندارید ولی برای ورود به برخی بخش‌ها مانند بخش پرداخت درون برنامه‌ای یا دیدن جدول رتبه بندی، باید اینترنت خود را متصل کنید. همانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون Minion Valley : Idle Strategy هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی در نظر گرفته شده، از قابلیت‌ها و امکانات ویژه بازی استفاده کنید. بازی موبایل Minion Valley : Idle Strategy در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور و گوگل پلی خود دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند و شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی Minion Valley : Idle Strategy


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده