نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

حضور والتز، کالینز و اسکارشگورد در فیلم Gilded Rage تایید شد

کریستف والتز، لیلی کالینز و بیل اسکارشگورد، نقش‌های اصلی را در فیلم هیجانی Gilded Rage به‌تهیه‌کنندگی جیک جیلنهال ایفا خواهند کرد.

طبق گزارش سایت خبری دِدلاین، کریستف والتز، لیلی کالینز و بیل اسکارشگورد، نقش‌های اصلی را در فیلم هیجانی Gilded Rage به‌تهیه‌کنندگی جیک جیلنهال ایفا خواهند کرد و کارگردانی این پروژه را چارلی مک‌دوول بر عهده خواهد داشت.

فیلمنامه فیلم Gilded Rage براساس مقاله‌ای است که در سال ۲۰۱۵ در مجله معتبر ونتی فیر و با همین عنوان و نوشته بنجامین والاس منتشر شد و روایتگر داستان واقعی برگرفته از زندگی توماس گیلبرت، مدیر صندوق ادارهٔ پوشش ریسک مالی منطقهٔ منهتن شهر نیویورک خواهد بود. توماس گیلبرت که فردی مشهور در نیویورک است، توسط فرزند خود، تامی گیلبرت، به‌قتل می‌رسد؛ جنایتی هولناک و خشن که افراد جامعه طبقه مرفه نیویورک را در شوک فرومی‌برد. تامی گیلبرت اخیراً حکم خود را دریافت کرد و به‌موجب آن باید ۳۰ سال آیندهٔ زندگی خود را در زندان بگذراند.

Waltz

جیک جیلنهال، ریوار مارکر و جرمی استکلر تهیه‌کنندگی فیلم Gilded Rage را بر عهده خواهد داشت و هانتر و دیوید رایان، تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه خواهند بود. فیلم بعدی کریستف والتز، فیلم No Time to Die (زمانی برای مردن نیست) از مجموعهٔ «جیمز باند» است که کری فوکوناگا، کارگردان هر ۸ قسمت فصل اول سریال True Detective (کارآگاه حقیقی)، وظیفه کارگردانی فیلم No Time to Die را بر عهده دارد. همچنین وظیفه نگارش فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده نیل پرویس، رابرت وید، اسکات زد برنس و فیبی والر-بریج، بوده است. فیلم No Time to Die قرار است در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۹) اکران شود. دنیل کریگ، رامی ملک، لیا سدو، نائومی هریس، جفری رایت، رالف فاینز، بن ویشاو، روری کینیار، آنا د آرماس، دیوید دنسیک، لاشانا لینچ، بیلی مگنوسن و دالی بن صلاح، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت جدید فیلم James Bond حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان فیلم Gilded Rage در مورد توماس گیلبرت که فردی مشهور در نیویورک است، خواهد بود که توسط فرزند خود، تامی گیلبرت، به‌قتل می‌رسد؛ جنایتی هولناک و خشن که افراد جامعه طبقه مرفه نیویورک را در شوک فرومی‌برد

فیلم بعدی لیلی کالینز هم فیلم Mank (منک) دیوید فینچر خواهد بود؛ دیوید فینچر در همکاری با سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) وظیفه کارگردانی فیلمی براساس زندگینامه هرمن جی. منکیویچ، نویسنده فیلمنامه فیلم Citizen Kane (همشهری کین) را بر عهده گرفته است که گری اولدمن قرار است نقش این نویسنده را بازی کند. آماندا سایفرد در نقش ماریون دیویس، لیلی کالینز در نقش ریتا الکساندر، تام برک در نقش اورسن ولز، چارلز دنس، تاپنس میدلتون، آرلیس هاوارد، جوزف کراس، فردیناند کینگزلی، جمی مک‌شین، سم تراوتن، توبی لئونارد مور و تام پلفری، از جمله بازیگران جدیدی هستند که به فینچر و اولدمن در فیلم Mank ملحق شده‌اند. جزئیات زیادی از داستان و اتفاقات فیلم Mank در دسترس نیست، اما منابع نزدیک به‌پروژه می‌گویند که فیلم Mank به‌روند توسعه پرسروصدای فیلمنامه فیلم Citizen Kane خواهد پرداخت که توسط اورسن ولز و منکیویچ نوشته شد و درنهایت فیلم «همشهری کین» تنها در بخش بهترین فیلمنامه اورجینال موفق شد جایزه اسکار دریافت کند. همچنین این فیلم قرار است به‌صورت سیاه‌وسفید فیلم‌برداری شود و مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Mank از نوامبر امسال (آبان یا آذر) آغاز خواهد شد که قابل انتظار است در سال ۲۰۲۰ از سرویس استریم نتفلیکس پخش شود.

بیل اسکارشگورد نیز در فیلم Cherry (چری) که پروژه بعدی برادران روسو خواهد بود حضور خواهد داشت. این فیلم اقتباسی از رمانی با همین عنوان اثر نیکو واکر است که چندی پیش شرکت AGBO حق ساخت و انتشار فیلمی براساس آن را دریافت کرده است. فیلم Cherry داستان واقعی یک پزشک سابق ارتش آمریکا به ‌نام نیکو واکر را روایت می‌کند که درواقع او کتاب زندگینامه خود را نوشته است. واکر پس از بازگشت از عراق و خدمت به ارتش آمریکا در این کشور، دچار بیماری و اعتیاد به مواد مخدر می‌شود و در ادامه تصمیم به دزدی از بانک می‌گیرد. تام هالند، بازیگر نقش پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی، قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند. سی‌ یرا براوو که طی سال ۲۰۱۹ توانسته برای بازی در نقش دل در سریال Wayne (وین) با تحسین مواجه شود و مورد توجه بسیاری نیز قرار گرفته، به‌جمع بازیگران فیلم Cherry اضافه شده و قرار است نقش مقابل هالند را بازی کند. براوو نقش شخصیتی به‌نام امیلی را بر عهده دارد. علاوه‌بر براوو، بیل اسکارشگورد با سابقه بازی در فیلم It (آن)، جک رینور با سابقه بازی در فیلم Midsommar (میدسامر)، فارست گودلاک با سابقه بازی در فیلم The Revenant (از گور برخاسته)، کایل هاروی با سابقه بازی در فیلم The After Party (بعد از مهمانی)، جف والبرگ با سابقه بازی در فیلم Dora and the Lost City of Gold (دورا و شهر گمشده طلا) و مایکل گاندولفینی با سابقه بازی در فیلم The Many Saints of Newark (آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک)، دیگر بازیگران این پروژه هستند. فیلم Cherry قرار است در سال ۲۰۲۰ منتشر شود و در حال حاضر برادران روسو در حال مذاکره با چندین ناشر هستند که شانس نتفلیکس بیش از دیگر شرکت‌ها عنوان شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده