نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

نوید محمدزاده از سختی بازی در فیلم سینمایی متری شیش و نیم گفت

نوید محمدزاده در نشست مطبوعاتی فیلم سینمایی متری شیش و نیم در جشنواره فیلم توکیو از سختی بازی در این فیلم سینمایی و چگونگی همکاری با سعید روستایی گفت.

نوید محمدزاده از بازیگران شناخته‌شده‌ی چندسال اخیر سینمای ایران است. وی اخیرا به واسطه بازی در فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» ساخته سعید روستایی بیش‌ازپیش مورد توجه قرار گرفته است. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ نوید محمدزاده از سختی بازی در فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» صحبت کرده است. محمدزاده اخیرا به همراه سعید روستایی در جشنواره فیلم توکیو حاضر شده است. او و سعید روستایی در نشست مطبوعاتی پس از نمایش فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» به سوالات خبرنگاران پاسخ داده‌اند. نوید محمدزاده در این نشست از سختی بازی در فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» گفت: «برای بازی در این نقش پیر شدم.». نوید محمدزاده در باب سینمای ژاپن خود را طرفدار آکیرا کوراساوا قلمداد کرد. این بازیگر ایرانی در بخشی از صحبت‌هایش گفت همیشه سعی کرده وکیل خوبی برای نقش‌های خود باشد. محمدزاده در بخش دیگری از چگونگی همکاری خود با سعید روستایی به شرح زیر صحبت کرد:

وقتی قرار است با هم کار کنیم از یک یا دو سال قبل درباره نقش با هم صحبت می‌کنیم و آدمی را که قرار است بسازیم می‌شناسیم و سعی می‌کنیم آن را دراماتیک کنیم.

متری شیش و نیم

فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» ساخته سعید روستایی با بازی نوید محمدزاده برای اولین‌بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت. «متری شیش و نیم» در نوبت نوروز اکران شد و با فروشی ۲۷ میلیارد تومانی به دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران تبدیل شد. نوید محمدزاده، بازیگر این فیلم ایرانی سابقه بازی را در فیلم‌های «لانتوری»، «عصبانی نیستم!»، «سیزده»، «خشم و هیاهو»، «مغزهای کوچک زنگ زده» و «بدون تاریخ، بدون امضا» نقش‌آفرینی کرده است. شما کاربران زومجی چه نظری درباره بازی و صحبت‌های نوید محمدزاده دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده